2010-07-10, 12:14
Medlem
Den är inte helt fel även om jag inte kommer ihåg exakt hur den smakar nu trots att jag köpte en platta som det bara återstår 5 st av

Men jag kommer ihåg att jag gillade Pistonhead på flaska bättre.
Citera
2010-07-10, 12:58
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFX
Den är inte helt fel även om jag inte kommer ihåg exakt hur den smakar nu trots att jag köpte en platta som det bara återstår 5 st av

Men jag kommer ihåg att jag gillade Pistonhead på flaska bättre.
Den kan ju ha en viss inverkan att det är en annan öl. Visserligen inga milsvida skillnader i smak, blasklager är blasklager hur man än vänder på det.
Citera
2010-07-10, 15:10
Medlem
miklons avatar
Jag drack en häromdagen, för första gången och kan väl inte säga att den lämnade något större avtryck, det var en vanlig svensk, ljus lager helt enkelt. Den är ju rätt billig, men är det bara pris det handlar om finns det säkert billigare lagrar på Systembolaget och personligen skulle jag hellre lägga några kronor till på en roligare öl, exempelvis Brewdog 77 Lager, om det nu är lager som gäller (jag dricker mest ale själv).
Citera
2010-07-10, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Den kan ju ha en viss inverkan att det är en annan öl.
Det är jag väl medveten om. Kanske uttryckte mig lite otydligt.
Citera
2010-07-10, 18:30
Medlem
Fas12s avatar
Visst, ingen superhöjdare men denna ölen dricker jag bra mer gärna än andra svenska öler (som äckel-kung, femtiotvåan etc). För det helt okej priset var det värt, dock inte något för finsmakaren.

OTROLIGT tuffa burkar..
Citera
2010-07-11, 01:37
Medlem
hesons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Den finns inte alls på flaska. Det är Pistonhead hotroddin' lager som finns på flaska. Low Ridin' lager/Summer Brew är burköl.
jepp, och jag tycker flaskvarianten är mycket bättre. Hotrod ftw.

Rekommenderar istället Slottskällans lager.
Citera
2010-08-13, 20:21
Medlem
alroberts avatar
är det bara jag som tycker att Pistonhead är grymt goda?
blir att dricka det imorn! har bara druckit 2st dock men dom 2 var väldigt goda.
Citera
2010-08-14, 13:21
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
är det bara jag som tycker att Pistonhead är grymt goda?
blir att dricka det imorn! har bara druckit 2st dock men dom 2 var väldigt goda.

Inte grymt goda, men goda...Blev väl en 12-13 st. igår och resten av plattan kommer att gå åt idag..
Citera
2010-08-15, 17:40
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Inte grymt goda, men goda...Blev väl en 12-13 st. igår och resten av plattan kommer att gå åt idag..

haha jag kom ihåg att dom var väldigt goda, men fan igår när jag drack dom var dom inte så goda asså

var nog inte så kalla som jag ville ha dom dock.
Citera
2010-09-01, 12:35
Medlem
Det där med slut datum 31 aug .
Innebär det stopp med leveranserna till affären eller är det tvär stopp på alla plan??
Citera
2010-09-01, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollpunkten
Innebär det stopp med leveranserna till affären eller är det tvär stopp på alla plan??

Stopp på leveranser skulle jag tro, tror inte direkt systemet eller Spendrups häller ut all öl i vasken.
Citera
2010-09-01, 15:05
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollpunkten
De slutar väl tillverka det så att säga och slutar leverera det, sen säljer väl systemet tills lagret är slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in