Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-04-18, 21:48
  #1
Medlem
Jag är en kille på 19 år som väger 110 till 115 kilo, gymmar ca 6 dagar i veckan. Men ja har på tok förmycket bukfett :/ och har funderat på clenbuterol för att minska fettmassan! och min fråga är enkel hur mkt KAN man gå ner med hjälp av clenbuterol ? någon med erfarenhet?
Citera
2010-04-18, 21:59
  #2
Medlem
Beror helt och hållet på kosten. That's it.
Citera
2010-04-18, 22:00
  #3
Medlem
du KAN gå ner lika mycket som du kan ren såklart.
Citera
2010-04-18, 22:01
  #4
Medlem
käka protein och sallad bara, skippa kolhydraterna , eller innan träning kan du ta lite kolhydrater för att orka, men du kmr rasa i vikt MKT proteiner så du behåller så mkt muskler som möjligt. ät varje 2-3 timmar, inte så du blir mätt utan så du kan klara äta igen om 2-3 timmar, mkt vatten.


GÖR DU DET!! händer de saker.
Citera
2010-04-18, 22:06
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinho_
käka protein och sallad bara, skippa kolhydraterna , eller innan träning kan du ta lite kolhydrater för att orka, men du kmr rasa i vikt MKT proteiner så du behåller så mkt muskler som möjligt. ät varje 2-3 timmar, inte så du blir mätt utan så du kan klara äta igen om 2-3 timmar, mkt vatten.


GÖR DU DET!! händer de saker.




Sallad och kött ska de bli! men nån kolla på hur många kilon som kan försvinna? skulle vilja ner komma ner till 95 90 kg nånstan är de nått man kan nå i rask fart med clen?
Citera
2010-04-18, 22:08
  #6
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kidtattoo
Sallad och kött ska de bli! men nån kolla på hur många kilon som kan försvinna? skulle vilja ner komma ner till 95 90 kg nånstan är de nått man kan nå i rask fart med clen?

Du når det i princip lika fort utan clen. 10-15% har jag läst att clen ökar ämnesomsättningen med.
Räkna kalorier, hur svårt kan de vara o gå ner i vikt? Inte rocket science precis utan plus och minus, kan ju till och med en ekonom klara av.
Citera
2010-04-18, 22:12
  #7
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinho_
käka protein och sallad bara, skippa kolhydraterna , eller innan träning kan du ta lite kolhydrater för att orka, men du kmr rasa i vikt MKT proteiner så du behåller så mkt muskler som möjligt. ät varje 2-3 timmar, inte så du blir mätt utan så du kan klara äta igen om 2-3 timmar, mkt vatten.


GÖR DU DET!! händer de saker.

Beror på om han ligger på kcalunderskott eller inte.

btw, har hört att fett kan vara rätt bra, typ essentiellt.

Mvh
Citera
2010-04-18, 22:14
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundagren
Du når det i princip lika fort utan clen. 10-15% har jag läst att clen ökar ämnesomsättningen med.
Räkna kalorier, hur svårt kan de vara o gå ner i vikt? Inte rocket science precis utan plus och minus, kan ju till och med en ekonom klara av.


Så det du säger i princip är att clen inte är nått att ha!? vill ha kvar min muskler med när ja ska gå ner i vikt, och bli "fastare". att gå ner i vikt är ju inte svårt nej! men om man vill ha resultat snabbt så..
Citera
2010-04-18, 22:16
  #9
Medlem
Av din trådtitel att döma, så kan du inte ett skit om varken kost eller viktnedgång.
Citera
2010-04-18, 22:17
  #10
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kidtattoo
Så det du säger i princip är att clen inte är nått att ha!? vill ha kvar min muskler med när ja ska gå ner i vikt, och bli "fastare". att gå ner i vikt är ju inte svårt nej! men om man vill ha resultat snabbt så..

Nej asså 10-15% är ju "något att ha" samt den antikatabola effekten som clen sägs ha. Personligen hade jag kört ngn AAS istället för clen typ testo för att spara muskler.
Citera
2010-04-18, 22:22
  #11
Medlem
Ettan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plomeros
Av din trådtitel att döma, så kan du inte ett skit om varken kost eller viktnedgång.

Har han sagt att han gör det?
Citera
2010-04-18, 22:24
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundagren
Nej asså 10-15% är ju "något att ha" samt den antikatabola effekten som clen sägs ha. Personligen hade jag kört ngn AAS istället för clen typ testo för att spara muskler.

My bad av testo blir ja ju större vill inte växa så jävla mkt utan minska fettet på kroppen, sen på AAS så är ju biverkningarna lite värre än clens
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback