Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-18, 16:11
  #1
Medlem
Keanus avatar
Hej

Jag planerar en kur på cirka 400 mg testo e i veckan i 12 veckor + pct 4 veckor.
Sen har jag nu fått 32 iu HGH av en kompis.
Om jag kör 2 iu per dag så räcker ju detta bara i 16 dagar.

Vad skulle du göra? Kasta in det i pct:n, i så fall när i pct:n?
Eller gå ner till 1 iu per dag, så att det räcker i 32 dagar?
Alla tips är välkomna.

Sen en fråga till, min kompis har inte haft prylarna i kylskåp men de är oblandade och fortfarande i pulverform.
Kan de ha blivit förstörda eller farliga?

Kör hårt grabbar!
/Keanu
Citera
2010-04-18, 16:13
  #2
Medlem
sälj det till någon som använder hgh och har mer hemma för en billig peng, eller så köper du in minst 500iu till och kör det.

Totalt meningslöst att köra i 32 dagar. ligg på 4iu i MINST 6månader (helst året om)

Där har du svar.
Citera
2010-04-18, 16:19
  #3
Medlem
Keanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr5050
sälj det till någon som använder hgh och har mer hemma för en billig peng, eller så köper du in minst 500iu till och kör det.

Totalt meningslöst att köra i 32 dagar. ligg på 4iu i MINST 6månader (helst året om)

Där har du svar.

Tack för snabbt svar mannen

Men jag känner ingen att sälja det till, så för mig är det väl att kasta det eller att ta det som gäller.
För att köpa mer känns inte heller aktuellt just nu.
Citera
2010-04-18, 16:21
  #4
Medlem
spara det tills någon du känner använder eller ifall du hittar mer av samma märke och köper på dig (vad för märke är det förresten)
Citera
2010-04-18, 16:25
  #5
Medlem
Keanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr5050
spara det tills någon du känner använder eller ifall du hittar mer av samma märke och köper på dig (vad för märke är det förresten)

Man ska aldrig säga aldrig men jag tror att jag rör mig i fel kretsar för att hitta någon som använder det

Märket är hygetropin (något att ha?) och det är nog rätt låg sannolikhet att jag kommer att köpa på mig mer.
Citera
2010-04-18, 16:27
  #6
Medlem
Är det äkta hygge så är det något att ha ja

Men hur får du tag på 32iu om du rör dig i fel kretsar, hoppas inte du betalt för 32iu

Varför skulle du inte köpa på dig mer ifall du ändå funderar på att lägga in det ?
Citera
2010-04-18, 16:38
  #7
Medlem
Keanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr5050
Är det äkta hygge så är det något att ha ja

Men hur får du tag på 32iu om du rör dig i fel kretsar, hoppas inte du betalt för 32iu

Varför skulle du inte köpa på dig mer ifall du ändå funderar på att lägga in det ?


Haha, bra frågor kompis

En kompis hade kört de här prylarna lite men tyckte att det var för krångligt med injektionerna och la av. Så då undrade han om inte jag ville ha det som han hade kvar, vilket var 32 iu. Jag fick det alltså gratis. Så han vill knappast ha tillbaka det.

Visst skulle jag kunna tänka mig att köra mer men då börjar det ju kosta och pengar finns det tyvärr inte obegränsat av i mitt liv
Citera
2010-04-19, 03:10
  #8
Medlem
hygetropin är bra saker!
alldeles för lite iu för att det ens skall hända eller märkas ngt på HgH´t så spara,ge bort,sälj eller ngt då det är totalt onödigt att använda så pass lite,även om det skulle räcka med 1iu/d så skulle det va alldeles för lite då effekten börjar kicka in efter typ 4månaders användning på 2-4iu/d eller dubbel dos/eod är ej helt ovanligt heller då vissa tycker att det fungerar bättre,men som sagt ej mycket man kan göra med detta natal iu´s!

Sälja=pengar då HGH trots allt kostar lite pengar så det räcker till ngt annat du vill ha kanske lite mat eller nya byxor eller vad fan som helst som du kan tänkas behöva istället!
Citera
2010-04-19, 22:48
  #9
Medlem
Keanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerobol5
hygetropin är bra saker!
alldeles för lite iu för att det ens skall hända eller märkas ngt på HgH´t så spara,ge bort,sälj eller ngt då det är totalt onödigt att använda så pass lite,även om det skulle räcka med 1iu/d så skulle det va alldeles för lite då effekten börjar kicka in efter typ 4månaders användning på 2-4iu/d eller dubbel dos/eod är ej helt ovanligt heller då vissa tycker att det fungerar bättre,men som sagt ej mycket man kan göra med detta natal iu´s!

Sälja=pengar då HGH trots allt kostar lite pengar så det räcker till ngt annat du vill ha kanske lite mat eller nya byxor eller vad fan som helst som du kan tänkas behöva istället!

Okej, jag hör er – För lite för att vara någon idé.

Det med att sälja det är dock inte ett alternativ då jag som jag sagt till mr 5050 tror att jag rör mig i fel kretsar för att hitta någon som använder det (Och nej, jag tänker inte sälja till någon här på Flashback så ingen idé att pm:a om det, sorry gubbar).

Så då återstår väl att låta det ligga då ...
Citera
2011-01-17, 12:18
  #10
Medlem
gringo1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keanu
Hej

Jag planerar en kur på cirka 400 mg testo e i veckan i 12 veckor + pct 4 veckor.
Sen har jag nu fått 32 iu HGH av en kompis.
Om jag kör 2 iu per dag så räcker ju detta bara i 16 dagar.

Vad skulle du göra? Kasta in det i pct:n, i så fall när i pct:n?
Eller gå ner till 1 iu per dag, så att det räcker i 32 dagar?
Alla tips är välkomna.

Sen en fråga till, min kompis har inte haft prylarna i kylskåp men de är oblandade och fortfarande i pulverform.
Kan de ha blivit förstörda eller farliga?

Kör hårt grabbar!
/Keanu

Hej, Du kommer inte att få ut ngt av det och så är det bara.
Spara det eller släng det.
Citera
2011-01-17, 14:20
  #11
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gringo1337
Hej, Du kommer inte att få ut ngt av det och så är det bara.
Spara det eller släng det.
bra dump mannen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback