Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-04-16, 21:00
  #1
Medlem
HeavyPops avatar
Här skvallrar vi om "Ullaredsbögen" Mattiaz!

Jag vill först påpeka att jag har respekt för honom, eftersom han har modet att vara sig själv.

Här är förresten en härlig intervju med honom;
http://www.youtube.com/watch?v=sh4vn2w7W2U
Citera
2010-04-16, 21:05
  #2
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Här skvallrar vi om "Ullaredsbögen" Mattiaz!

Jag vill först påpeka att jag har respekt för honom, eftersom han har modet att vara sig själv.

Här är förresten en härlig intervju med honom;
http://www.youtube.com/watch?v=sh4vn2w7W2U

http://www.youtube.com/watch?v=bTzrd...eature=channel

Det här är hans egna musikvideo. MÅSTE SES
Citera
2010-04-16, 21:15
  #3
Medlem
Jag råkade befinna mig i Karlstad under inspelningsdagen och blev inbjuden att vara med när jag satt på ett fik. det var några invandrare som sprang runt och skrek till brudar i 14års ålder "Öjj! Vill ni va me i en musikvideo elle?? det e ba att komma up!" Sen stapplade det förbi massa 14 åriga tjejer i alldeles för höga skor.
här är hans blogg: http://mattixstylingtheworld.blogg.se/
Citera
2010-04-16, 21:25
  #4
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Tack som fan för länken! Här ska runkas hela natten!
Av någon anledning tror jag inte du skämtar.
Citera
2010-04-16, 22:52
  #5
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Han hängde för cirka 2-3 år sedan på gayklubben gretas i göteborg ganska konstant. Jag och några polare som nyss var fyllda 18 stack dit en kväll, för att det vart en kul grej. En av mina polare blir ganska ''fag'' när han blir onykter. I ögonvrån ser jag min polare står och grov strular med ullared mattiaz...Och ja den idioten går inte att missa. Så jag blir helt till mig, ögonen blev stora som bowlingklot. Jag slet isär dom och fråga vadfan dom höll på med?. Ullared mattiaz jag mig en ''bitchig'' min och slet loss handen och stack. Sedan den kvällen höll han sig på sin kant .. kan även sägas att han hadde en jävla ölkagge på den tiden... Fagsens fag är vad han är haha
Citera
2010-04-16, 23:16
  #6
Medlem
aceblacks avatar
Hatar människor som han som verkligen ska spela över och visa hela världen hur bögiga de är. Usch. Uppmärksamhetsböghora är vad en sån är.
Citera
2010-04-16, 23:19
  #7
Medlem
Tapraats avatar
Vi gick på samma skola i högstadiet här nere i Småland och han har alltid varit sådan.Så det ni ser på tv är på riktigt.Har en brorsa(ses på musikvideon) som är väldigt lik han(båda sätt,men han är inte bög minns jag).Trevlig är han och väldigt flörtig mot allt som rör sig.
Citera
2010-04-16, 23:20
  #8
Medlem
moondawns avatar
En sån här bögapåg mår bäst av en fet smäll.
Rakt i plytet så där härligt.
Citera
2010-04-16, 23:23
  #9
Medlem
Dennos avatar
Äsch låt honom köra sin stil. Det var väl ett genidrag av honom att vara med i ullared, nu fick han ju en egen tråd här.
Citera
2010-04-17, 00:12
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Det är medfött, och det är genetiskt ärftlig. Att vara en gay man alltså!

Goda nyhetern för det måste ju betyda enligt logikens lagar att det inte kommer finnas bögar senare, om det nu stämmer vilket jag inte tror, jag tror det är en sjukdom.
Citera
2010-04-17, 00:49
  #11
Medlem
Phillemans avatar
fan min "läsröst" i huvudet har buggat, så fort jag läser TS inlägg så låter det som ullaredsbögens sliskiga stämma, kanske mitt undermedvetna som spökar
Citera
2010-04-17, 01:32
  #12
Medlem
Kid-Viciouss avatar
Men va fan, är han bög och stolt så får ahn va det, vill han göra skitig jävla fittmusik så låt han få göra det, men varför kör han med sexiga tjejer som dansar och hånglar med varann???? det är väl inget han tycker om ändå?? förövrigt en av dom sämsta låtar/videos jag sett... Jag har inget emot bögar som så men schlagerbögar borde skjutas medlst 30.06!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback