Flashback bygger pepparkakshus!
2010-04-16, 20:48
Medlem
Split-eds avatar
Hur kontrollerar dom egentligen om man har tv och använder den? Jag betalar TV licens nu, men funderar faktiskt på att göra mig av med tvn totalt pga att de få gånger jag tittar på tv så tittar jag på 6an eller Discovery, kanaler som visar reklam.

Det vore bra att kunna få betala för de kanaler man vill se, och därav slipper reklamen.. Jag tittar aldrig på 1an eller 2an, och lyssnar väldigt sällan på radio som inte sänder reklam (jag lyssnar sällan på radio över huvud taget faktiskt)

Men, frågan som jag egentligen ställer är hur dom kan kontrollera att man har tv? Det var kanske 2-3 veckor efter jag köpte min tv och kopplade in den som de ringde och sa att ja skulle börja betala avgift typ...
2010-04-16, 20:57
Medlem
epost72s avatar
Känns lite som att Den stora tråden om TV-Licens, Radiotjänst aka Rånartjänst [sammanslagen] skulle kunna passa för din frågeställning
2010-04-16, 21:11
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Känns lite som att Den stora tråden om TV-Licens, Radiotjänst aka Rånartjänst [sammanslagen] skulle kunna passa för din frågeställning

Tack så mycket, hade helt missat den
2010-04-16, 21:19
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Tack så mycket, hade helt missat den
Missat? Du kan öht inte ens gjort ett försök att söka om ämnet TV-licens tagits upp tidigare.
Men skit samma du är nykomling.

Välkommen osv what so ever...
2010-04-16, 21:46
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Missat? Du kan öht inte ens gjort ett försök att söka om ämnet TV-licens tagits upp tidigare.
Men skit samma du är nykomling.

Välkommen osv what so ever...
Vad snäll du är som gav honom ett break. Du är en ängel!
2010-04-16, 21:52
Medlem
epost72s avatar
..
Senast redigerad av epost72 2010-04-16 kl. 22:07.
2010-04-18, 17:59
Medlem
johnny_viciouss avatar
tråd låst.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här