Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-16, 14:40
  #1
Medlem
Brudfans avatar
En sådan här har jag. O jag har konstaterat att jag absolut inte har någon som helst användning av den. Men vart finner man någon som behöver en sån här?

Jag vet inte om det är rätt forum öht - Om inte, 1000xUrsäkt. Jag har nämligen ingen aning om vilken typ av/vilka typer av människor/yrkesgrupper som använder sig av en sådan.

Bara o spana nätet för mer info om den

(Om någon är intresserad, så är ett PM uppskattat )
Citera
2010-04-16, 15:28
  #2
Medlem
DrBums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brudfan
En sådan här har jag. O jag har konstaterat att jag absolut inte har någon som helst användning av den. Men vart finner man någon som behöver en sån här?

Jag vet inte om det är rätt forum öht - Om inte, 1000xUrsäkt. Jag har nämligen ingen aning om vilken typ av/vilka typer av människor/yrkesgrupper som använder sig av en sådan.

Bara o spana nätet för mer info om den

(Om någon är intresserad, så är ett PM uppskattat )

Just med tanke på att det är en MEGGER och inte bara megger, så är det bra jävla skit det dära.
Dock så funderar man ju lite lver hur "man bara har en sådan i garderoben".
Det är ett riktigt kvalitetsverktyg som både stora firmor som egenföretagare skulel uppskatta.. Även jag blev ltie sugen faktiskt.

Kolla på blocket eller om tex Cramo/liknande skulle vilja köpa in den av dig.

Som sagt, väääldigt bra skit det dära!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback