Citat:
dumfan.....
Ingen skillnad på däcket i sig fattar du noll eller? Exakt samma däck, men det Jag menar är: Köper alla däck från era jävla hemsidor på nätet, så kommer på långsikt att däckfirmorna konka, för att dem inte kan hålla nere priserna lika mycket som enbart dem som sysslar med DÄCKFÖRSÄLJNING!!
Det Jag menar menar är om du får punktering på dina däck, och ska gå att reparera det, så kanske det inte finns någon däckfirma att gå till nå mer? när ni köpt era jävla internetdäck.
Vet flera däckfirmor som vägrar montera däck som är köpta på internet, för dem vill ju själv sälja
Varför man ska ringa någon Jour? Ja fattar du inte mer än så, ?
Kör punktering mitt i natten så ska vi se hur många däckfirmor som har dygnetrunt-öppet,
Seriöst vissa människor
Ingen skillnad på däcket i sig fattar du noll eller? Exakt samma däck, men det Jag menar är: Köper alla däck från era jävla hemsidor på nätet, så kommer på långsikt att däckfirmorna konka, för att dem inte kan hålla nere priserna lika mycket som enbart dem som sysslar med DÄCKFÖRSÄLJNING!!
Det Jag menar menar är om du får punktering på dina däck, och ska gå att reparera det, så kanske det inte finns någon däckfirma att gå till nå mer? när ni köpt era jävla internetdäck.
Vet flera däckfirmor som vägrar montera däck som är köpta på internet, för dem vill ju själv sälja
Varför man ska ringa någon Jour? Ja fattar du inte mer än så, ?

Seriöst vissa människor

Om de nu konkar så låt de göra det då,vilket inte kommer att hända ändå med tanke på att det fortfarande finns folk som tex kör tjänstebilar osv som betalar däcksfirmornas ockerpriser.
Det är snudd på löjligt när Toyota verkstaden som egentligen inte vill hålla på med däck år efter år är billigare på däck än de som håller på med det på heltid tex däckia,sen vet jag också att generalagenterna har börjat rikta in sig på att sälja däck och fälg till hyrbilsfirmor tex direkt ur deras eget lager med en bättre rabatt än vad gummifirmorna får så på lång sikt så utrotar de sig själva men det tänker de inte på,vet att två större däckfirmor har blivit så förbannade på detta att de kommer att sluta sälja ett märke omedelbart.
En annan sak som är ganska konstig som däcksfirmorna håller på med som när jag skulle köpa däck förra våren och hade siktat in mig på ett märke som jag läst mycket gott om är att de i princip vägrade sälja det till mig,bara för att min bil har några år på nacken så skulle jag välja ett billigare märke osv.Frågan är varför skulle jag inte vilja ha ett av de säkraste däcken på marknaden bara för att min bil inte är ny?
Har funderat på det där och jag kommer inte fram till någon bra förklaring till varför de så gärna ville sälja på mig ett skitdäck istället för ett premium,efter fjärde däcksfirman blev jag förbannad och gav upp tanken och köpte mina däck på däckonline,där fick jag mina premiumdäck till ett billigare pris mot vad samtliga fyra däcksfirmor tog för sina skitdäck och tack vare det samt att det gick fruktansvärt smidigt så tänker jag alltid köpa mina däck från däckonline,bra mycket trevligare och smidigare att köpa därifrån än av nasarna häromkring,möjligtvis så kan jag tänka mig att köpa av toyota verkstaden då de som sagt har bra priser.
Hur ofta får man då punka på natten undrar jag och det är väl inte svårare att byta till reservdäcket då än på dagen?