Citat:
Ursprungligen postat av
peckapecan
Ta och förklara vad som skiljer ett premiumdäck som är beställt online från ett likadant inköpt lokalt??, sedan gällande punka, så spelar det ingen roll var man köpt däcket ifrån , bara knalla in på närmaste lokala däckfirma så pluggar dem det för ett par hundringar så är det fixat.
Sedan varför ringa någon jour?, finns väl reservhjul eller i värsta fall punkaspray som duger gott tills man får däcket lagat
dumfan.....
Ingen skillnad på däcket i sig fattar du noll eller? Exakt samma däck, men det Jag menar är: Köper alla däck från era jävla hemsidor på nätet, så kommer på långsikt att däckfirmorna konka, för att dem inte kan hålla nere priserna lika mycket som enbart dem som sysslar med DÄCKFÖRSÄLJNING!!
Det Jag menar menar är om du får punktering på dina däck, och ska gå att reparera det, så kanske det inte finns någon däckfirma att gå till nå mer? när ni köpt era jävla internetdäck.
Vet flera däckfirmor som vägrar montera däck som är köpta på internet, för dem vill ju själv sälja
Varför man ska ringa någon Jour? Ja fattar du inte mer än så, ?

Kör punktering mitt i natten så ska vi se hur många däckfirmor som har dygnetrunt-öppet,
Seriöst vissa människor