Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Godagens.
Beställde förra veckan på torsdagen däck till bilen och de står klart och tydligt att om man beställer innan 12 så skickas ordern. Men så var inte saken, utan vart skickad på lördagen (?) istället, vilket bara där är fel.
Man får också ett mail där man kan följa "paketet" men efter de inte rört sig på 5 dagar och jag skulle egentligen fått mina däck idag så ringer jag till deras service. Först och främst får jag prata med en tjej, som knappt kan engelska och låter som hon blir tagen i röven samtidigt. Hon "förklarar" varför den är försenad och fattar fortfarande inte om hon pratar engelska eller tjeckiska.
Hur som helst, måste fråga har ni beställt härifrån och hur har de gått då? Sa till henne att om mina däck blir försenade igen och jag blir stoppad av polisen vill jag att de betalar mina böter men det kunde hon inte svara på.
Se till att beställ i tid nästa gång? Inte deras fel att du är ute i sista minuten.
Men jag lider lite med dig. Det är aldrig kul att beställa något och behöva vänta.
När jag beställde från dom för några år sedan så gick det på ca 3 dagar. Inga problem alls.
Men hoppas det löser sig för dig.