2010-04-14, 23:07
Bannlyst
min konspiration är att de va ryssarna som skött ner polens president plan, på tv visade de bara att de va dåligt väder
molnigt m.m , jag har inte hört om de har hittat svarta lådan, min konspiration är att de va Putin som ordnade den här attacken mot polens presidentplan, polen hade nån sorts krigsminnesmärke på de stället, nu har dem ett minnesmärke till med presidenten begravd .
2010-04-14, 23:10
Medlem
BlaZeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zobban
min konspiration är att de va ryssarna som skött ner polens president plan, på tv visade de bara att de va dåligt väder
molnigt m.m , jag har inte hört om de har hittat svarta lådan, min konspiration är att de va Putin som ordnade den här attacken mot polens presidentplan, polen hade nån sorts krigsminnesmärke på de stället, nu har dem ett minnesmärke till med presidenten begravd .

Det är inte omöjligt!
2010-04-14, 23:15
Medlem
villebajens avatar
Citat:

Det är inte omöjligt. Fast om de "sköt" ner planet tror jag inte.

Sabotage skulle jag chansa på. Lite lustigt att det sker så väldigt få olyckor men ändå dör en stor del av Polens Nyckelpersoner påväg till frihet.
2010-04-14, 23:42
Moderator
Pentyls avatar
Varför ryssarna?
Varför tror ingen att det är svenskarna?
2010-04-14, 23:44
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:

Kan du utveckla dina tankar lite närmare?
2010-04-14, 23:50
Medlem
sheizzekloss avatar
jag tänkte exakt samma sak när jag hörde det, chansen att det är just polens elit i ett plan och det är FEL på det... jadu
2010-04-15, 00:35
Medlem
CommonKnowledges avatar
TRÅD FINNS: https://www.flashback.org/t1167487

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in