Citat:
Ursprungligen postat av
skyhawk86
Undrar vad jag behöver i benso- och opiatväg för att garanterat överdosera i självmordssyfte?
Har funderat på att dra i mig 50-100 (eller kanske än mindre än så om det är tillräckligt) xanor, 240mg oxycontin tillsammans med alkohol. Sedan lägga mig i badet för att efter att ha somnat in sjunka ner under ytan.
Frågan är alltså om själva dosen xanor + oxycontin+ alkohol i sig är garanterat dödlig?
Citat:
Ursprungligen postat av
skyhawk86
Okej, så i vilken ordning bör jag ta dessa för att undvika att spy upp det eller somna i förtid?
Aldrig tagit opiater tidigare, så där är toleransen nog rätt låg, och vad gäller alkohol så är den rätt hög. Benson är jag lite mer osäker på, men är väl liknande toleransen för alkohol.
Så bör jag kanske börja med att dricka alkoholen, fortsätta med benson och kort därefter opiaten som coup de grace?
Eller finns illamående / tendens att spy på oxycodon?
Börja med bensot så att du slipper dödsångesten. Sedan antihistaminer (finns receptfritt på apoteket, välj t.ex. "postafen" som är en åksjukemedicin. Då slipper du det mesta av spykänslorna)
Ta sedan opiaterna.
Sen är det bara att du häller upp ett en drink samt slår dig ner i badet och lyssnar på din favoritmusik.