2025-09-14, 01:12
Medlem
zannazezzs avatar
Har nu i flera år försökt hantera smärtan aka ångesten men den har förstört mig sakta men säkert och jag orkar inte lida mer. Jag har dämpat den med mkt Xanor och alkohol men skiten hjälper knappt längre. Har en hel del mediciner som jag nu har sparat i drygt ett år:
Duloxetin (tog för många en gång men svimmade bara)
Zopiklon
Lamotrigin
Propavan
Xanor

Snälla vill bara somna in från det här helvetet….
Citera
2025-09-27, 23:18
Medlem
Jag har ca 60st 1mg ksalol
15 tabletter 200mg tram, strvia eller vad dom hette
36 tabletter imovan1 flaska allamacin 40mg och säkert 100 st lamoatrogin 200mg, kan något av det här ge mig en säker död där jag bara somnar in? Ska försöka få tag på mammas på illa piller som hon fick från cancercentrum, sen har jag 1 liter vodka, hur tar jag dom i vilken ordning? Jag vill inte ha presikan att det inte är värt det, jag har levt 33år i misär och jag vill inte mera, jag lever med adhd, ptsd och även borderline, får ingen som hellst hjälp mer än en kurator
Citera
2025-10-08, 13:07
Medlem
Finns det någonting rimligt effektivt som man kan skaffa över internet?

Jag har funderat på att se om man kan köpa ren Helium (utan tillsatt syre) eller annan ädelgas.
Citera
2025-10-23, 16:33
Medlem
Oklararens avatar
Vodka och rivotril hur mycket behövs för ett avslut om nån leker med tanken?
Citera
2025-10-23, 16:42
Medlem
AlfredSnorkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oklararen
Vodka och rivotril hur mycket behövs för ett avslut om nån leker med tanken?
Du kommer bara få en blackout och hitta på dumheter om du nu inte lyckas somna och kvävs på dina spyor. Om du däremot lägger till valfri opioid så ökar dina chanser markant.
Citera
2025-10-23, 19:42
Medlem
Oklararens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfredSnorkel
Du kommer bara få en blackout och hitta på dumheter om du nu inte lyckas somna och kvävs på dina spyor. Om du däremot lägger till valfri opioid så ökar dina chanser markant.
Föreställ dig att dricka ungefär en flaska vodka kanske mer om behövs men rör sig mot en liter grogg efter grogg i normal takt och bara inta sen för avslut 75mg klonazepam torde inte det räcka för att man ska sluta andas permanent?

Måste man ge sig ut på upptäcktsfärd i risigt tillstånd och leta rätt på någon främling som råkar ha traddar?
Citera
2025-10-25, 12:36
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oklararen
Föreställ dig att dricka ungefär en flaska vodka kanske mer om behövs men rör sig mot en liter grogg efter grogg i normal takt och bara inta sen för avslut 75mg klonazepam torde inte det räcka för att man ska sluta andas permanent?

Måste man ge sig ut på upptäcktsfärd i risigt tillstånd och leta rätt på någon främling som råkar ha traddar?

Väldigt svårt att överdosera och dö på benzo. Även blandat med alkohol.
Citera
2025-10-28, 18:12
Medlem
Om man tar 29 gram venlafaxin, 300 tabletter, många buspiron, och inderal, vad händer då?
Senast redigerad av Hestesiavera 2025-10-28 kl. 18:35.
Citera
2025-10-29, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hestesiavera
Om man tar 29 gram venlafaxin, 300 tabletter, många buspiron, och inderal, vad händer då?

Du dör knappast.
Citera
2025-10-29, 10:09
Medlem
Förstod nästan det då det gäller antidepressiva. Tack för svar, var nyfiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in