Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-27, 14:49
  #3553
Medlem
Szlyynas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Ska man ta heroin och vill ha en säker död så ska man helst lära sig skjuta först om man inte har pengar att lägga på väldiga mängder.

För en relativt säker död för någon som inte vill panga så skulle jag ta 2x80mg oxikodon istället för heroinet och blanda med 50st ikto och så mycket sprit man får i sig.

Det blir i runga svängar 1500kr för att dö för någon utan kontakter som handlar på internet.

Tack
Citera
2015-03-27, 15:09
  #3554
Medlem
Flaggeds avatar
går det bra att snorta heroinet också? Eller måste de instas IV för att bli en dödlig effekt?
Citera
2015-03-27, 15:17
  #3555
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flagged
går det bra att snorta heroinet också? Eller måste de instas IV för att bli en dödlig effekt?

det går. men krävs lite mer.
Citera
2015-03-27, 15:29
  #3556
Medlem
Benzo + röka Fentanyl är väl en ganska säker död har ett flertal vänner som gått bort på det i alla fall medvetet eller omedvetet vet jag inte.
Citera
2015-03-27, 15:42
  #3557
Medlem
Flaggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lerskavett
det går. men krävs lite mer.
okej tack
Citera
2015-03-31, 00:00
  #3558
Medlem
Det hära med dricka massa gbl, hur ska man lyckas med det? Läst att folk fått skölja en massa o blanda ut 1-2ml.. Har tänkt o trycka i mig 3DL. Hur gör jag det på bästa sätt utan att spy upp det?
Citera
2015-03-31, 03:17
  #3559
Medlem
Har beställt en halv liter och behöver svar ganska omgående. Så jag kan förbereda hjälpmedlen
Citera
2015-03-31, 12:21
  #3560
Medlem
Ingen som har snabba, bra tips? Har precis hämtat ut paketet. Vill göra det så fort som möjligt, är sjuuuuukt taggad !!!
Citera
2015-03-31, 15:50
  #3561
Medlem
GaletAnonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Ingen som har snabba, bra tips? Har precis hämtat ut paketet. Vill göra det så fort som möjligt, är sjuuuuukt taggad !!!

Sjuuukt taggad på att dö? Fun light brukar jag alltid använda, det blir rätt sliskigt men du behöver inte så mycket

EDIT: Förmodligen har du väl redan fått i dig det vid det här laget men vill du verkligen dö så borde du nog addera något, tex alkohol. GBL är inte sådär överdrivet toxiskt som media gärna vill att vi ska tro.
__________________
Senast redigerad av GaletAnonym 2015-03-31 kl. 15:54.
Citera
2015-03-31, 16:03
  #3562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaletAnonym
Sjuuukt taggad på att dö? Fun light brukar jag alltid använda, det blir rätt sliskigt men du behöver inte så mycket

EDIT: Förmodligen har du väl redan fått i dig det vid det här laget men vill du verkligen dö så borde du nog addera något, tex alkohol. GBL är inte sådär överdrivet toxiskt som media gärna vill att vi ska tro.
Inte än! gör det inatt när det är mörkt så jag kan dra gömma mig nånstans. Absolut det har jag redan efterforskat. Jag dricker mig full på en halv liter vodka först.
Fun light? Tsm med vatten då också eller? Tror jag kan lyckas halsa i mig en halv liter vätska. Men mjaa jag behöver så mycket, iaf åtminstone 2,5DL för jag vill GARANTERAT dö. Att vakna upp igen är det sista jag vill.. Hehe aa så sjuuuukt taggad längtar som faaan
Citera
2015-03-31, 16:17
  #3563
Medlem
GaletAnonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Inte än! gör det inatt när det är mörkt så jag kan dra gömma mig nånstans. Absolut det har jag redan efterforskat. Jag dricker mig full på en halv liter vodka först.
Fun light? Tsm med vatten då också eller? Tror jag kan lyckas halsa i mig en halv liter vätska. Men mjaa jag behöver så mycket, iaf åtminstone 2,5DL för jag vill GARANTERAT dö. Att vakna upp igen är det sista jag vill.. Hehe aa så sjuuuukt taggad längtar som faaan

Nä körde bara fun light i ett shottglas, sedan droppade jag i så mycket gbl jag ville ha. Det smakade fun light med en svag eftersmak... Du lär ju dock behöva köra en lite mer koncentrerad blandning.

Du borde kanske testa knarka GBL som vanligt folk istället - det är faktiskt riktigt roligt men det är väl OT.
Citera
2015-03-31, 16:37
  #3564
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaletAnonym
Nä körde bara fun light i ett shottglas, sedan droppade jag i så mycket gbl jag ville ha. Det smakade fun light med en svag eftersmak... Du lär ju dock behöva köra en lite mer koncentrerad blandning.

Du borde kanske testa knarka GBL som vanligt folk istället - det är faktiskt riktigt roligt men det är väl OT.
Tack för tipset
Nej tänker inte knarka. Vill bara dö, det är min dröm
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback