2010-04-15, 02:03
Medlem
sinsins avatar
jag är den mest romantiska killen i världen(enligt tjejerna jag varit kär i) jag gör allt för dom begär inget i retur... hon tror inte att det är sant att jag är så perfekt.. deras kompiar är avundsjuka..

jag bryr mig inte ens hur dom ser ut. o jag ser ok ut. sen när jag fått allt jag kan tänka mig.
och efter mina psykologiska lekar.. tröttnar jag och gör slut när de är som bäst via sms...och svarar inte mer på deras sms och samtal...

dom blir helt förstörda..jag e likgiltig.. men dom och jag har fått en ny erfarenhet i livet
jag är kär 1 månad kanske..för att jag får allt jag kan tänka mig... typ..

länge leve psykologins makt... (OK hemligheten ärrr ........ : säg vad dom vill höra)

/heiijdoo
Citera
2010-04-15, 02:10
Medlem
swimp78s avatar
Man märker på det som skrivs i tråden att majoriteten på flashback är småbarn med barnsliga skolförälskelser som enda erfarenhet
Citera
2010-04-15, 02:16
Medlem
sinsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Man märker på det som skrivs i tråden att majoriteten på flashback är småbarn med barnsliga skolförälskelser som enda erfarenhet

av vad jag har läst.. man är kär...man gör allt för att få sex..iom att de räknas som de svraste att få i ett "förhållande" eller vad man ska kalla de..

sen är det väl hejdå... måste in va småbarn för att tänka så.. det ÄR så.
för att man ska va kär ska hon va perfekt varje dag. de existerar oftast inte. förr eller senare gnäller dom. eller kanske tar en förgivet.

är väl inte så fel.

fast nu leker vi OT leken verkar de som! vi e glada lyckliga och berättar en massa till våra polare... OT är att vi oftast tröttnar snabbt... vi är kära tills vårt mål är uppfyllt.
Citera
2010-04-15, 02:37
Medlem
Masterfrogs avatar
Personligen har jag märkt av något som jag själv tycker är ett ganska underligt beteende mot flickor jag är betuttad i.

Har stort fång av tjejkompisar och de allra flesta av dem har jag ett förhållande till där det är vanligt att man kramas lite spontant och speciellt när man träffas/säger hejdå. Jag blir dock väldigt mycket mer sparsam med detta mot någon som jag har blivit kär i, även om jag tidigare betett mig så mot henne.

Men ska jag tolka fritt beror det väl på nåt sätt på att jag överanalyserar och är rädd över hur hon ska tolka det osv när jag inte alls tänker så annars. Vilket är ganska fånigt och kanske rentav destruktivt för prospekten av en framtida relation.
Citera
2010-04-15, 02:44
Medlem
Strike-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinsin
jag är den mest romantiska killen i världen(enligt tjejerna jag varit kär i) jag gör allt för dom begär inget i retur... hon tror inte att det är sant att jag är så perfekt.. deras kompiar är avundsjuka..

jag bryr mig inte ens hur dom ser ut. o jag ser ok ut. sen när jag fått allt jag kan tänka mig.
och efter mina psykologiska lekar.. tröttnar jag och gör slut när de är som bäst via sms...och svarar inte mer på deras sms och samtal...

dom blir helt förstörda..jag e likgiltig.. men dom och jag har fått en ny erfarenhet i livet
jag är kär 1 månad kanske..för att jag får allt jag kan tänka mig... typ..

länge leve psykologins makt... (OK hemligheten ärrr ........ : säg vad dom vill höra)

/heiijdoo

Är du turk eller från något annat land?
Citera
2010-04-15, 04:30
Medlem
gottmospahedens avatar
Hah, jag blir en jävla pajas! Pratar känslor, säger att jag älskar dem och så..

Jag blir bög helt enkelt!
Citera
2010-04-15, 07:38
Medlem
nekroluzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tage461
När jag blir förälskad i någon så drar jag mig tillbaks och blir deprimerad.
Så om man märker att jag är deppig så är jag förmodligen kär.

WORD! Samma här, även fast jag inte är en såndär kille
Citera
2010-04-15, 11:14
Medlem
D_Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silberstein
Forsoker att dolja det sa gott det gar. Minsta tendens till undergivet beteende brukar ta dod pa attraktion ganska effektivt ar min erfarenhet.

Exakt samma här.

För ett par år sedan så träffade jag en såndär perfekt tjej. 10/10 (men hon visste det inte själv!!), underbar personlighet etc. Vi dejtade ett tag, hade sex och jag började tro vi var ihop.
En dag så orkade jag inte spela mer och jag sa till henne rakt ut att jag gillade henne.
Hennes attraktion totaldog dagen efter.
Citera
2010-04-15, 14:23
Medlem
sirVandalots avatar
Som ett jävla spån.
Citera
2010-04-15, 15:37
Medlem
BumZs avatar
Man runkar väl lite mindre...
Citera
2010-04-15, 16:02
Medlem
Pontus900s avatar
Småsaker som tjejen kanske inte märker?
Slänger in en och annan hint om vad jag känner, ganska försiktigt & vid vad jag tycker är bra tillfällen
Citera
2010-04-15, 16:50
Medlem
ludviegs avatar
Jag har en konstant rodnad och mina ögon får en söt hjärtform...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in