Ah. Det tänkte jag inte på. Tyckte väl att trådstarten var lite dåligt specifierad. Ja, isåfall kan ni nog bortse från det jag skrev i ett tidigare inlägg. Det jag beskrev där var väl mer när jag faktiskt befinner mig i en relation eller om jag precis är i den fasen att inleda ett förhållande med någon.
Normalt är jag väldigt blyg och kan nog ha lite svårt för att visa känlsor och kan nog ofta vara ganska sluten så att säga. Kan ha svårt för att ta egna initiativ. Jag kan nog vara rätt bra på att flirta iofs, vara trevlig och prata med henne, iallafall till en början, och komma med komplimanger osv. Men sen när tjejen kommer för nära inpå och börjar ta initiativ till träffar och liknande, då kan jag få panik och börja undvika henne istället. Också går man runt med grymt dåligt samvete för att man dissar henne och beter sig som en idiot.
Men när och om man väl lyckas ta sig förbi den där "muren" som jag sätter upp och när jag kan känna mig så pass trygg i henne att jag kan släppa mina "nojjor". Ja, då kan jag nog vara väldigt romantisk om jag lägger den sidan till och mer självsäker och vågar ta för mig mer. Precis så som jag beskrev i mitt tidigare inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Antar att du menar innan man är tillsammans med en tjej?