• 8
  • 9
2010-04-15, 17:00
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flextro
Blir väldigt destruktiv, skämtar mycket om personen och märker personens fel ..Och uppmärksammar felen

varför kan jag inte bara vara snäll och ge dom komplimanger istället?

Haha samma här, undrar vad det beror på :P
Citera
2010-04-15, 17:07
Medlem
Plottis avatar
Som en toffel. Man vill vara med tjejen och väljer henne över allt. HEMSKT. Bara varit riktigt kär 1 gång då. Det är bara dåligt att vara kär.
Citera
2010-04-15, 17:45
Medlem
dannywtfs avatar
Svårt att beskriva. Jag har lätt att falla för någon, men har samtidigt jäkligt svårt att se mig tillsammans med henne om 10 år. Jag håller med om att man blir nougatig inombords när man umgås och det pirrar till när man får sms, men det är steget fram till själva förhållandet som är ett sånt jäkla kliv för min del. Men det är nog ganska bra. Jag kan ju inte ta vem som helst som ska få äran att föda mina barn
Citera
2010-04-15, 21:58
Medlem
spermaoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssasin
jag blir helt bipolär, ena sekunden kan jag vara världens gladaste när man får positiva vibbar från personen man är kär i, andra sekunden kan jag vilja kräkas och hoppa framför ett tåg när det går dåligt.
Fy fan asså, många nätter har man legat sömnlös och tänkt på hur det skulle vara om man bara kunde ha lite flyt i kärlekslivet.

Men personligheten är alltid den samma, eller nästan i alla fall, när man är olyckligt kär kanske man blir lite mer tillbakadragen än vad jag brukar.

Alltså vad jag känner igen mig!

Har tyvärr insett att jag inte klarar att bli förälskad utan SSRI!

Slutar alltid i katastrof. Är väl inte MAN nog, eller nåt? Alltid haft en tendens att deppa ihop i kärleksfasen.

Har ingen källa, men man ska tydligen få brist på serotonin i förälskningsfasen (kommer på samma nivåer som de som har tvångstankar, serotonin alltså).

Man går där och tänker på sin älskling hela dagarna - och då får man ju hoppas att det är besvarat. Förstår varför folk tar livet av sig p.g.a "kärlek"...

Det är naturens små trick...

Men för att gå OnTopic: Har mesat mig en del när jag blivit superförälskad (för man är så rädd för att förlora känslan/personen - och det är den känslan som skrämmer folk - att man blir beroende, man som kvinna, liksom: vi ska alla dö och möta oss själva till slut, får inte klänga då: det påminner folk om deras egna svaghet.

Men gillar att få kunna visa sig svag ibland, men det tär på den påtvingade s.k. manligheten.

Nä fy fan för att vara riktigt jävla förälskad. Det har hänt mig en gång. Jag tappade fotfästet om vad jag själv ville här i livet. DET SLUTADE INTE BRA!

Men det förstår nog alla som levt ett tag.
Citera
2010-04-16, 00:29
Medlem
Aleccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memphissen
Som rubriken lyder; hur beter ni er mot en tjej ni verkligen gillar?
Personligen anser jag att det är omöjligt att avgöra, har alltid fel.
Nu snackar vi småsaker som tjejen kanske inte märker.

Om vi snackar mindre tydliga signaler i inledningsfasen till inledningsfasen av något så är det väl mest att den riktigt dryga/ironiska humorn tittar fram. Vanligtvis brukar jag vara en sådan person som inte öppnar käften om det inte är av antingen ren artighet eller för att jag har något vettigt att framföra, men när jag är kär får jag en förmåga att kommentera allt och alla, gärna som sagt på så dryga och ironiska sätt som möjligt.

Förmågan sitter enligt uppgift från andra i även i sovande/däckat tillstånd.

Ingenting jag själv tycker är det minsta roligt då jag stör mig rätt rejält på det, men omgivningen brukade ha det rätt roligt under de perioderna, även objektet för intresset/gillandet vare sig hon var medveten om det eller inte.

Polarna uppfattade naturligtvis alltid min "sinnesstämning" och skulle ofta komma med pikar, gärna när objektet för intresset/gillandet befann sig i närheten eller inom hörhåll.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in