Flashback bygger pepparkakshus!
2010-04-14, 19:35
Medlem
När jag var yngre och blev kär så blev jag nervös runt henne och behandlade henne bra och sa snälla saker till henne i hopp om att hon skulle gilla mig.

Jag märkte någon gång i tonåren att sådant beteende repellerar tjejer så nuförtiden brukar jag vara lite halvdissig och överlägsen mot henne för att sedan efter vi knullat börja behandla henne lite bättre, det fungerar ganska bra.
Senast redigerad av fragbiteoskuld96 2010-04-14 kl. 20:03.
Citera
2010-04-14, 20:12
Medlem
oknarns avatar
Jag är kär nu, och det kan vara den underbaraste känslan som finns samtidigt som det kan vara den värsta känslan som finns. Nu försöker jag inte bry mig om att jag gillar henne, brukar bli bäst så. Jag tror jag är lite rädd för att hon inte skall gilla mig...
Citera
2010-04-14, 20:15
Bannlyst
Ologiskt.
Citera
2010-04-14, 20:19
Medlem
mutations avatar
Jag är lite förvånad att det inte kommit något extremt brutalt svar om knull eller något hittills, det är ju trots allt Flashback.

Men det är väl olika från person från person såklart.
Jag antar att de flesta som inte är några douchebags ger tjejen mycket uppmärksamhet, lyssnar på vad hon säger osv. Det gör iallafall jag, är extremt kär.
Citera
2010-04-14, 21:04
Medlem
SheWantsRevenges avatar
Försöker hålla mig lugn och observant, lära sig om henne, misslyckas med fasaden och slinka iväg brukar väl vara den vanliga.
Citera
2010-04-14, 21:20
Medlem
prismahs avatar
Hm, svårt o säga, men man beter sig väll inte jätte annorlunda, det enda är väll att man tycker det är extra "pirrigt" när personen i fråga man gillar kommer i närheten. man vill väll synas så mycket som möjligt, och även försöka möta upp personen i frågas blick för att se om hon tittar tillbaka på samma sätt som du tittar på henne:P
Citera
2010-04-14, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flextro
Blir väldigt destruktiv, skämtar mycket om personen och märker personens fel ..Och uppmärksammar felen

varför kan jag inte bara vara snäll och ge dom komplimanger istället?

Hahahahah! jo samma här men lite annorlunda. Jag kallar henne för elaka saker t.ex. mongo sen säger jag att jag gillar henne skarpt. Stämningen blir konstig
Citera
2010-04-14, 21:31
Medlem
lillaliljas avatar
Själv brukar jag bli extra klängig, ska alltid vara uppi när det händer något, man bråkar och knuffas och kramas ungefär. Man kan säga att det börjar med däng och slutar med säng...
Citera
2010-04-14, 22:00
Medlem
oRuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tage461
När jag blir förälskad i någon så drar jag mig tillbaks och blir deprimerad.
Så om man märker att jag är deppig så är jag förmodligen kär.

lät inte direkt positivt

är det för övrigt någon skillnad när en kille är kär eller när en tjej är kär?
Citera
2010-04-14, 22:02
Medlem
flextros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porres
Hahahahah! jo samma här men lite annorlunda. Jag kallar henne för elaka saker t.ex. mongo sen säger jag att jag gillar henne skarpt. Stämningen blir konstig

Hahaha ja kan förstå det " ditt mongo .... jag gillar dig verkligen "
Citera
2010-04-14, 22:02
Medlem
Nido6s avatar
Jag blir kall och beräknande som en riktig kärring. Ringer inte, blir svår och spelar svårflörtad. Brukar funka ganska bra, sjukt nog.
Citera
2010-04-14, 22:04
Medlem
Marsovs avatar
När jag träffar henne så tänker jag så mycket på hur jag ska beté mig och vad jag ska säga, så det blir skit utav skiten..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in