Flashback bygger pepparkakshus!
2010-04-14, 10:23
Medlem
ziences avatar
Om du ringer honom kl 3 på natten en vardag och säger att du bara vill prata och han ska åka och möta dig på ett fik t.ex. Killar som gillar en tjej ställer ALLTID upp. Sedan när killen aldrig nekar närkontakt om han nu inte kör en "The Game" variant. Fast det sistnämnda kan också vara på en vänskaplig nivå. En annan sak om han inte är en riktig douche- han raggar aldrig på andra tjejer i din närhet och ger dig full uppmärksamhet. Däremot kan det bli en ond cykel för killen då tjejer tendenserar att utnyttja den uppmärksamheten, så det är inte allt för vanligt.

Jag tror att jag själv är ganska svår att tyda, men de ska väl vara de tydligaste signalerna allmänt. Fast ett tecken är på att jag är intresserad är att jag kör mindgames med tjejen i fråga tills hon inte vet vad som är upp och ned, det är fördjävla underbart.
Senast redigerad av zience 2010-04-14 kl. 10:25.
Citera
2010-04-14, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flextro
Blir väldigt destruktiv, skämtar mycket om personen och märker personens fel ..Och uppmärksammar felen

varför kan jag inte bara vara snäll och ge dom komplimanger istället?
För att du går i mellanstadiet?

OnT jag beter mig väl ungefär som vanligt, tänker kanske lite mer på vad jag säger.
Citera
2010-04-14, 12:29
Medlem
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creger
ignorerar hennes existens till det går över, och slipper en jävla massa känslomässiga bakslag och erfarenheter jag klarar mig utan.

man skickar ut helt fel signaler till tjejer om dom får hum om att man har känslor för dom är man bara kåt och vill dansa horisontell tango däremot går det bra.

Känner igen det där...

Kvinnor tar för lätt på kärlek för att man ska vilja ge av sig själv..

Vem vill bli förälskad när det ser ut som det gör.
Citera
2010-04-14, 17:06
Medlem
raeksmoergosens avatar
jag överanalyserar nog allting, tänker igenom allt jag skriver till henne ett par hundra gånger för mycket för att egentligen vara mig själv.. kan bli problem då jag aldrig riktigt kan vara mig själv, just för att jag tänker för mycket
Citera
2010-04-14, 17:12
Medlem
flextros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stofiil
För att du går i mellanstadiet?

ja ibland funderar jag verkligen om jag inte hör hemma där
Citera
2010-04-14, 17:35
Medlem
Rhynns avatar
jag har en tendens o bli jävligt försiktig med tjejen jag är kär i o försöker inte pajja något, tänker flera tusen gånger innan jag säger något om det låter ok och om man kan säga så osv. så jävla jobbigt o det värsta är när en tjej vet om att man tycker om henne och hon inte visar intresse tillbaka men fortsätter snacka som om amn vore kompisar........
Citera
2010-04-14, 17:58
Medlem
Harikiriis avatar
Försöker stänga av "blocken" (det som gör dig nervös, svettig osv) genom att tro, att hon bara är en kompis. Då funkar det mycket bättre har jag märkt på sistone.

Kommer ihåg hur man var i yngre dagar då man fick rännskita, blev skakig och nervös som ett as.
Citera
2010-04-14, 18:22
Medlem
ModeKungens avatar
Spelar svår i början för att se om hon "öppnar dörren". Sen är det bara kliva in.
Citera
2010-04-14, 18:35
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot

Men jag var sådär extra mysig, gullignuttig och kramig. Skulle smekas och kyssas varsamt på varenda kroppsdel så fort jag fick tillfälle, titta djupt i ögonen på vederbörande. Kunde vara väldigt barnslig och ofta på bushumör. Skrev dikter och var allmänt gentleman, behandlade henne som en prinsessa, höll upp dörrar, drog ut stolar, höll henne sällskap till bussen och bärde hennes böcker osv. När vi skulle skiljas åt, så kunde jag stå en lång stund och bara titta henne djupt i ögonen och sakta, sakta motvilligt släppa hennes hand. Typ så.
gulle
Citera
2010-04-14, 18:45
Medlem
Slapsticks avatar
Fas 1 - Kan inte sluta glo på henne. Kollar bort så fort hon kollar mot mig. "Åh nej, inte den här skiten... igen..."

Fas 2 - Ignorerar henne totalt. Kan gå långa omvägar bara för att slippa vara i närheten av henne. Hälsar aldrig om vi möts. Ser inte ens på henne. "Fan, måste skärpa mig... Vill inte att hon ska tycka att jag är jobbig."

Fas 3 - Normalt beteende. Känslorna hålls väldigt väl dolda under flera lager av extrem självkontroll. I bröstet dunkar hjärtat så att stolen vibrerar i takt med pulsen och det pirrar ända ner i tårna när man ser henne, men i beteendet märks inget alls. Kan snacka med henne och agera precis som om hon bara vore en i mängden. "Fyfan så perfekt hon är! Det lär aldrig bli vi..."
Citera
2010-04-14, 19:09
Medlem
tjockbocks avatar
Snackar med henne så gott det går. Går det åt helvete ta det med en nypa salt och runka..
Citera
2010-04-14, 19:32
Medlem
GanjaFarfars avatar
Hur långt är ett snöre?

Nemen seriöst, alla beter sig olika när man är kär att dra alla över en kam är idiotiskt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in