Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Som sagt, ett forum som har över två miljoner unika besökare i veckan och kväll efter kväll månad efter månad har över 40 000 besökare vid varje given tidpunkt är nog relativt uppskattat trots allt. Jag påstår alltså att du har direkt fel när du säger att det är en generell uppfattning hos gemene man.
Och vad det gäller lögnare och foliehattar så är det inte svårare än att man tydliggör för folk när någon ljuger eller kommer med osannolika teorier, vilket du säkert märkt.
Kan hända att jag har fel, men det lär ju inte bli en enkät om just det svaret hur det egentligen ligger till eller ska man fråga SIFO snällt?
Och jag ifrågasatte inte uppskattningen det hoppas jag du förstod.
Och även om det är mycket besök behöver det inte betyda att man tycker det är bra på alla avdelningarna/ämnen som finns.
Jag svarade på en rak fråga på trådens frågeställning, och gav ett rakt svar. Om du inte va så hemmablind så kanske du hade insett vad jag påpekade och sa och inte ta det som enbart kritik.
Ja, jag anser att det kan vara så att en
del på forumet orsakar ord som kloak, pissränna osv av en anledning. Den anledningen kan inte vara så jäkla svår att lista ut.
Sen är det upp till forumet att göra något åt det eller strunta i det.
Men det finns alltså både och på det här forumet och det står jag för. Och nej jag tror inte du inser eller vet vad gemene man anser om forumet, och då skulle inte heller titlarna komma gång på gång om det va så jävla seriöst som du vill ha det till och suveränt i alla lägen. Ibland ja, men inte alltid.