2012-04-05, 11:53
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar

Att börja slänga ut folk som har jobbiga åsikter eller som inte kan uttrycka sig elegant är däremot inte aktuellt. Forumets huvudsyfte är att låta alla komma till tals så långt det är möjligt, och då går det inte att ställa allt för höga krav på det som skrivs.Du fortsätter påstå saker om mig som är ren osanning. Börjar det inte bli tröttsamt att ljuga hela tiden?

Jag måste påpeka att tror inte är en term som används som säkerhet, och vill att du läser meningen igen för att greppa vad jag skriver. Ljuger hela tiden är kanske inte det ordet som passar in på mig heller för den delen.

Citat:
Sunner
Jag tycker att t.ex I&I är ett djävla skithål men jag vill inte att FB ska ta bort eller "göra något åt" det för den sakens skull. Man kan ju tycka att FB är något väldigt bra utan att tycka att varenda underforum är bra.

Det är väl bra att avdelningen finns då man samlar åsikter där, och jag har inte alls ont av den avdelningen. Jag har mer ont av osanningar, rena förtal, uthängningar i allvarliga trådar.
Åsikter är en sak fakta en annan. För min del i mer allvarliga trådar måste faktan gå före det är vad jag påpekar inget annat. Det är alltså inte åsikter jag kallar fakta.
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-04-05 kl. 12:01.
Citera
2012-04-05, 11:55
Medlem
I förmyndar-Sverige vill man ha EN officiell sanning. Det har alltid varit så.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in