Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-03-21, 19:25
  #1
Medlem
Innan detta forum började frågade jag i anabolforumet om det finns någon gainers som smakar gott. Jag har prövat Twinlab och Weiders men bägge har en äcklig bismak av stärkelse. Har recepten ändrats? För ett år sedan smakade det bättre. Vaniljsmaken från Twinlab var totalt omöjlig att förtära. Smakade spya redan i munnen.

Är tillverkning av egen gainer ett alternativ? Har för mig att jag läste en tråd om detta, då föreslogs havregryn i vatten.

Vad göra?
Citera
2004-03-21, 19:37
  #2
Medlem
Secs avatar
Jag tror iofs att havrgryn och vatten smakar fan så mycket värre än det allra äckligaste "köpegainer" du kan hitta....Själv köper jag bara choklad eller jordgubb...de andra smakerna spyr jag nästan av....
Citera
2004-03-21, 19:44
  #3
Medlem
Naud-s avatar
jag gillar jordgubb bäst... jävla fjollig färg men godast...
Citera
2004-03-21, 20:33
  #4
Medlem
Skall försöka med jordgubb.

Efterlyser även banansmak! (om nu någon från 'gainersbranschen' råkar läsa detta).
Citera
2004-03-21, 20:37
  #5
Medlem
Naud-s avatar
jo läste de nån stans .. sök på www.eniro.se sträng: Gainer + banansmak
den jag såg va nog jordgubb/banan skumt men va fan,,, =) säge tillom jag hittar skiten igen
Citera
2004-03-22, 18:12
  #6
Medlem
starnutrition har grymt god gainers. jordgubb har jag!
Citera
2004-03-22, 21:41
  #7
Medlem
Naud-s avatar
håller med BÖNE
Citera
2004-04-20, 11:23
  #8
Medlem
aaiiyytts avatar
MetRX choklad, ja om nu den räknas till Gainer :P
Citera
2004-04-20, 12:38
  #9
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantis
Skall försöka med jordgubb.

Efterlyser även banansmak! (om nu någon från 'gainersbranschen' råkar läsa detta).

Jag tror att Dalblads gainer finns med banansmak. Dock så avråder jag dig från att köpa deras produkter, de smakar verkligen inte gott.

Star Nutrition jordgubb är den godaste jag smakat, både när det gäller gainer och vassleprotein. Precis som redan nämnts i tråden.
Citera
2004-04-21, 10:42
  #10
Medlem
Rumpelstilskins avatar
Skip's bulk med vaniljsmak är god. Brukar finnas i välsorterade butiker.
http://www.skip.se
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback