2014-08-18, 14:54
Medlem
Synd syyyynnnd !! Ni ger snusfabrikant pengar. Ägare är stenrik på era snusberoende !!
Och cancer växer i din kropp ....
Lycka till
Citera
2014-08-18, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigelove
Synd syyyynnnd !! Ni ger snusfabrikant pengar. Ägare är stenrik på era snusberoende !!
Lycka till

du får gärna länka en källa som bevisar att snus framkallar cancer och isåfall var? snälla släpp kuken och tro inte på allt medierna försöker få i dig
Citera
2014-08-18, 22:21
Medlem
NecroBytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grapparna
snusat en dosa per dag i ungefär 6 år. och jag vill bara bli av med det, har en snus under läppen dag in och dag ut. Ser ingen njutning i det längre, blir bara jobbigt om jag inte har en snus under läppen.

Skulle gärna vilja sluta, prövat ett antal gånger.

Du kan om du vill? Bunkra upp med godis o skit o andra droger.
Citera
2014-08-18, 22:33
Medlem
TheBurdens avatar
Snus är en stor trivselfaktor för mig. Tyvärr så börjar det bli VÄLDIGT dyrt att snusa, och man är ju inte direkt gjord av pengar, så man kanske blir tvungen att sluta snusa inom en snar framtid.
Citera
2014-08-18, 22:45
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quantax
Att somna sött med en go bakad lös under läppen och vakna upp med "rinnränder" likt Jokers´s smile i Batman dagen efter, kärlek

Det är helt omöjligt för mig att somna med lössnus under läppen. Snuset börjar ju på en gång att gegga runt i munnen.
Citera
2014-08-21, 12:37
Medlem
Split-eds avatar
Snus är fint :-) jag börkade snusa för 2 år sedan när min sambo stack, var konstant ledsen och behövde något. Får ju inte köra bil onykter, så jag svängde in på macken å köpte en dosa Skruf tranbär, åkte till en kompis, tog min första, och jösses vad allt blev bättre

En riktig livräddare för mig. Skruf är för dyrt, så nu kör jag Knox white, men fan.. Jag är faktiskt tacksam att snus finns :-)

Även fast det kanske är dags att sluta, är så van redan och det är ett riktigt behov för mig nu som jag lovade att det inte skulle bli..
Citera
2014-08-21, 13:52
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Snus är fint :-) jag börkade snusa för 2 år sedan när min sambo stack, var konstant ledsen och behövde något. Får ju inte köra bil onykter, så jag svängde in på macken å köpte en dosa Skruf tranbär, åkte till en kompis, tog min första, och jösses vad allt blev bättre

En riktig livräddare för mig. Skruf är för dyrt, så nu kör jag Knox white, men fan.. Jag är faktiskt tacksam att snus finns :-)

Även fast det kanske är dags att sluta, är så van redan och det är ett riktigt behov för mig nu som jag lovade att det inte skulle bli..

Känner igen mig lite i det.. När jag hade en tuff period i mitt liv, så ville jag inte supa varje dag så jag köpte en dosa snus och det blev lite bättre, inte sug efter sötsaker heller för den delen! Snuset är billigare och hälsosammare (på ett sätt..) än sötsaker
Citera
2014-08-21, 13:58
Medlem
Lär dig göra eget snus så har du skaffat dig en trevlig hobby också , win-win :-)
Citera
2014-08-21, 14:53
Medlem
Professor.Wers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigelove
Lycka till

Jag är fullt medveten om snusets skadeverkningar. Det är tobak. Tobak är cancerframkallande. Nikotin är beroendeframkallande. Jag gillar inte enbart nikotinet, utan främst smaken av en god generalsnus.

Det är värt risken för min del.
Citera
2014-08-21, 17:40
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Känner igen mig lite i det.. När jag hade en tuff period i mitt liv, så ville jag inte supa varje dag så jag köpte en dosa snus och det blev lite bättre, inte sug efter sötsaker heller för den delen! Snuset är billigare och hälsosammare (på ett sätt..) än sötsaker

Word, gick ner i vikt som fan av snuset, och jag håller den oxå :-) Hoppas att fler än du o jag köper en dosa, istället för att supa
Citera
2014-08-21, 19:19
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Det är helt omöjligt för mig att somna med lössnus under läppen. Snuset börjar ju på en gång att gegga runt i munnen.

Har själv aldrig prövat att sova med lössnus och kommer aldrig försöka på mig det heller, ohygieniskt värre...
Citera
2014-08-22, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed

Haha, kört exakt samma mönster som dig. Inledde med skruf tranbär men, har blivit för dyrt så gått över Knox white jag med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in