2010-04-09, 22:51
Medlem
Tappade hakan när jag läste detta på Newsmill nyss. Modigaste kvinnan i Sverige?
Läs:

http://www.newsmill.se/artikel/2010/...-och-sanningen
Citera
2010-04-09, 23:35
Medlem
revodnebs avatar
Ja där var inte mycket att tillägga - sanningen rakt ut utan omsvep. Man har säkert redan tillsatt horder av insatsgrupper som ska bemöta detta från p.k.-håll.
Citera
2010-04-09, 23:36
Medlem
ShineCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unclean
Tappade hakan när jag läste detta på Newsmill nyss. Modigaste kvinnan i Sverige?
Läs:

http://www.newsmill.se/artikel/2010/...-och-sanningen
Tidningen Fria Tider har skrivit om Newsmill-artikeln: http://www.friatider.se/psykolog-vur...t-skuldkomplex

Känns bra att allt fler säger det uppenbara, vare sig det är på Fria Tider eller Newsmill.
Citera
2010-04-09, 23:46
Medlem
Securions avatar
Wow...!

Hon är fan psykolog också...

Hur länge innan hon blir gripen och artikeln tas bort?

Kopiera och sprid nu för i helvete!
Citera
2010-04-09, 23:49
Medlem
Shrewishs avatar
Fantastiskt väl formulerat. Borde inte SVD opinion kunna ta in artikeln? Det handlar helt klart om frågor som måste plockas upp av de etablerade partierna, och det snabbt.
Citera
2010-04-09, 23:52
Medlem
Losec.Muppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Ja där var inte mycket att tillägga - sanningen rakt ut utan omsvep. Man har säkert redan tillsatt horder av insatsgrupper som ska bemöta detta från p.k.-håll.

Troligaste vinklingen media tar -- om de besvarar denna artikel, är väl att alla dessa negativa effekter som artikeln hävdar mångkulturen fört med sig inte skulle uppkommit om svenska folket inte hade varit så himla dåliga och dumma i allmänhet. Tror helt enkelt att man kanske erkänner en del av problemen men konstaterar att det är svenskarnas fel och att om vi ändrar på oss så kan vi fortsätta pumpa in och pumpa in.
Citera
2010-04-09, 23:53
Medlem
the_dude82s avatar
Jo, bra och "folkligt" skrivet. Men inga nyheter för mig precis. Tyvärr är det väl bara de redan övertygade, åt ena eller andra hållet, som läser på ställen som newsmill, men ändå.
Citera
2010-04-09, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_dude82
Jo, bra och "folkligt" skrivet. Men inga nyheter för mig precis. Tyvärr är det väl bara de redan övertygade, åt ena eller andra hållet, som läser på ställen som newsmill, men ändå.

Därför ska den spridas
Citera
2010-04-09, 23:59
Medlem
Securions avatar
Sitter och läser hennes övriga inlägg på Newsmill nu... otroligt bra... allt hon säger är fan 100% mitt i prick. Skitbra formulerat också.

Maj Grandmo som statsminister! För i helvete!
Citera
2010-04-10, 00:11
Medlem
Är newsmill ens en stor sida? Känns som att det skulle behövas betydligt större media för att denna enskilda artikel ska kunna sprida ringar på vattnet. Den platsar då definitivt på en större opinionssida, språk-och innehållsmässigt

Helt underbart om en allvarlig uppgörelse med kulturvänstern över dennas strypgrepp på åsiktsfriheten skulle ta plats just innan detta val.
Citera
2010-04-10, 00:26
Medlem
MrQkens avatar
Riktig bra skrivet! Blir att spridas.
Citera
2010-04-10, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrQken
Riktig bra skrivet! Blir att spridas.

Kommentera artikeln på Newsmill också så att folk ser att andra är engagerade i frågan. Mer som läser artikeln om den har många kommentarer tror jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in