2010-04-12, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emella
Jag har inte varit "skitcool", jag är väl fan vettig nog att jag tar med mig något vittne som kan se till att ta dö på hundkräket?
hur kommer det sig att du fortsätter kalla min hund massa olika saker när jag uppenbarligen skiter i vad du tycker ? att du dömmer en hund efter rasen bevisar bara hur okunnig du är.
försöker du få din fb-penis att växa genom massa svordomar ?

vad lider du av ?
2010-04-12, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axyon
hur kommer det sig att du fortsätter kalla min hund massa olika saker när jag uppenbarligen skiter i vad du tycker ? att du dömmer en hund efter rasen bevisar bara hur okunnig du är.

vad lider du av ?

Ja du Axyon och alla andra som håller med denna ADHD diagnostiserade psykopaten, jag hoppas att er släkt (föräldrar)har varit klok nog att kastrera er så, vidriga avskum som er ska definitivt inte para er och föra er genetiska dysfunktioner vidare. Fy fan va sjuka i huvuden ni är.
2010-04-12, 10:15
Medlem
Emellas avatar
Citat:

vad lider du av ?

Det gör du ju inte, eftersom du väljer att kommentera det. Jag dömer inte din hund efter rasen, jag dömer din hund efter vad du skrivit om den. Om du har en hund som skulle mörda en människa på beställningen så är det just en jävla äckelhund.

Jag är i alla fall kunnig nog att kunna stava till ordet "dömer".

Min fb-penis? Jag skulle väl hellre vilja att mina fb-tuttar växte då jag är kvinna.
2010-04-12, 11:22
Medlem
Citat:
har du lässvårigheter ?

Inte ett jävla dugg..hurså ? Tror du att du är jääätteanonym bara för du sitter bakom en dataskärm eller ? Djurplågeri är inte direkt lagligt i Sverige. Jag har satt dit värre skräp än dig.
2010-04-12, 11:36
Medlem
charkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EMJ
Inte ett jävla dugg..hurså ? Tror du att du är jääätteanonym bara för du sitter bakom en dataskärm eller ? Djurplågeri är inte direkt lagligt i Sverige. Jag har satt dit värre skräp än dig.
Vete fan om det är djurplågeri att ge en hund kanin. Tänk på dom ormägare som matar sin ormar med allehanda sorters djur.
I bw. kanske TS hund blir kompis med kaninen istället för att ha ihjäl den.
2010-04-12, 12:56
Medlem
Ge den en honungsgrävling.
2010-04-12, 13:47
Medlem
bobafetts avatar
Citat:
när den klöser ögonen ur henne eller ? katter är sjukt snabba och smidiga

Har ett gäng Siberian Huskys. Igår så rymde en av herrarna och jagade ikapp en katt och började tugga på den. Hade inte jag och min dotter sett detta och satt efter dem med atv:n så hade katten varit död. Den var på gooood väg att döda katten.
Detta är inget vi vill uppmuntra då vi använder våra hundar i drag och det blir bara massa krångel ifall hundarna får för sig att jag katter och annat elände. I övrigt så har jag just inte så mycket till övers för katter... Vi har dock en själva samt får och höns.. Men det fungerar med våra Sibbar. Troligen har de accepterat att de är med i "flocken".
2010-04-12, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emella
Min fb-penis? Jag skulle väl hellre vilja att mina fb-tuttar växte då jag är kvinna.
det förklarar varför du resonerar som du gör , du är förlåten eftersom du inte kan rå för det.
Citat:
Ursprungligen postat av EMJ
ta reda på vart jag bor då och kom hit , du är mycket välkommen att prata om saken.

Citat:
Ursprungligen postat av kajsa55
Ja du Axyon och alla andra som håller med denna ADHD diagnostiserade psykopaten, jag hoppas att er släkt (föräldrar)har varit klok nog att kastrera er så, vidriga avskum som er ska definitivt inte para er och föra er genetiska dysfunktioner vidare. Fy fan va sjuka i huvuden ni är.
bara för att du har hängtuttar ner till knäskålarna och blygläppar stora som elefantöron behöver inte din ilska gå ut över andra.
vi förstår om du lider av din missbildade kroppshydda.
2010-04-12, 16:58
Medlem
fusiliers avatar
Vad jävla många moralkärringar som kommer in i tråden
2010-04-12, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajsa55

Håller fullstädigt med
2010-04-12, 17:35
Medlem
Fruity Freshs avatar
Det spelar liksom ingen roll om du själv inte anser dig vara djurplågare, att ge en kanin till hunden är inte bara CP utan djurplågeri även i lagens mening.
Fyra män står idag åtalade för att ha gjort bland annat just det.
2010-04-12, 17:51
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruity Fresh
Det spelar liksom ingen roll om du själv inte anser dig vara djurplågare, att ge en kanin till hunden är inte bara CP utan djurplågeri även i lagens mening.
Fyra män står idag åtalade för att ha gjort bland annat just det.
Ja en kanin eldade de upp och den andra bussades hunden på..

Ontopic så tycker jag det är helt förkastligt att låta en hund få "leka" med levande djur och jag hoppas att ts (om han nu är allvarlig) själv blir biten av hunden till slut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in