2010-04-11, 18:06
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emella
Förmodligen "herregud", lässvårigheter?
Och hur kopplar någon en diskussion om hundar och deras ägare med gud? Eller att kommentera en text med enbart ett kraftuttryck utan någon form av förklaring till det. Hur som helst så låter det lika korkat.
2010-04-11, 18:13
Medlem
Emellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Och hur kopplar någon en diskussion om hundar och deras ägare med gud? Eller att kommentera en text med enbart ett kraftuttryck utan någon form av förklaring till det. Hur som helst så låter det lika korkat.

Dock inte lika korkat som allt TS har skrivit.
2010-04-11, 19:40
Bannlyst
Citat:
Jag är inte det minsta kaxig. Jag anser att om man är en så värdelös hundägare som du tydligen är (som inte kan aktivera din hund på andra sätt) så är det du som förtjänar att hamna mellan huggtänderna.

Du får gärna bussa henne på mig, för då avlivas hundäcklet och du hamnar i fängelse, problem solved.
fel , hunden avlivar dig och du hamnar på botten av mälaren
problem solved !
2010-04-11, 19:49
Medlem
Emellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axyon
fel , hunden avlivar dig och du hamnar på botten av mälaren
problem solved !

Skulle seriöst kunna komma om du vill, men då kan du lita på att jag tar med mig poliser m.m. som kan se till att ta död på din vidriga hund så fort han försöker göra mig något
2010-04-11, 19:53
Bannlyst
Citat:
Skulle seriöst kunna komma om du vill, men då kan du lita på att jag tar med mig poliser m.m. som kan se till att ta död på din vidriga hund så fort han försöker göra mig något
nyss va du skitcool men när det kommer till kritan så ska du gömma dig bakom snuten
ungefär som alla andra kaxiga svartingar
2010-04-11, 20:02
Medlem
Ondves avatar
Men Det har nu gått en vecka sedan trådstarten och fortfarande ingen action...
Snabba ryck nu. Glöm inte att ta bilder och langa upp i MGB-forat, så kan diskussionen om huruvida det är etiskt eller inte ske där istället
2010-04-11, 21:50
Medlem
Trodde ni fattade att man tejpar tassarna på kattskrället innan man släpper den.
2010-04-11, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Losgard
Trodde ni fattade att man tejpar tassarna på kattskrället innan man släpper den.
eller så ger man fan i att ge hunden en katt , för fint djur för sånt om du frågar mig
2010-04-11, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondve
Men Det har nu gått en vecka sedan trådstarten och fortfarande ingen action...
Snabba ryck nu. Glöm inte att ta bilder och langa upp i MGB-forat, så kan diskussionen om huruvida det är etiskt eller inte ske där istället
de kommer de kommer
2010-04-11, 23:15
Bannlyst
Citat:
kan man ge en kanin till hunden ? har en stor inhägnad som hunden kan springa fritt i .
har tänkt köpa en kanin jävel på blocket och kasta in till hunden , mest för skoj men också för att hunden ska ha roligt .

när kaninfan är död så kastar jag bort den , vill inte mata min fina hund med unken kanin .

SKIPPA MORAL SNACKET !!!!!!!!!!

Dö, din äckliga djurplågare!

SKIPPA SNACKET, FÖR EVIGT!!!
2010-04-11, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beardo
Dö, din äckliga djurplågare!

SKIPPA SNACKET, FÖR EVIGT!!!
ja jag är lätt djurplågare , brukar rövknulla hästar med svärd och hälla bensin över kossor och tända på.
så kul att se dom lida
2010-04-11, 23:45
Medlem
Emellas avatar
Citat:
nyss va du skitcool men när det kommer till kritan så ska du gömma dig bakom snuten
ungefär som alla andra kaxiga svartingar

Jag har inte varit "skitcool", jag är väl fan vettig nog att jag tar med mig något vittne som kan se till att ta dö på hundkräket?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in