Och hur kopplar någon en diskussion om hundar och deras ägare med gud? Eller att kommentera en text med enbart ett kraftuttryck utan någon form av förklaring till det. Hur som helst så låter det lika korkat.
Och hur kopplar någon en diskussion om hundar och deras ägare med gud? Eller att kommentera en text med enbart ett kraftuttryck utan någon form av förklaring till det. Hur som helst så låter det lika korkat.
Jag är inte det minsta kaxig. Jag anser att om man är en så värdelös hundägare som du tydligen är (som inte kan aktivera din hund på andra sätt) så är det du som förtjänar att hamna mellan huggtänderna.
Du får gärna bussa henne på mig, för då avlivas hundäcklet och du hamnar i fängelse, problem solved.
fel , hunden avlivar dig och du hamnar på botten av mälaren
problem solved !
fel , hunden avlivar dig och du hamnar på botten av mälaren
problem solved !
Skulle seriöst kunna komma om du vill, men då kan du lita på att jag tar med mig poliser m.m. som kan se till att ta död på din vidriga hund så fort han försöker göra mig något
Skulle seriöst kunna komma om du vill, men då kan du lita på att jag tar med mig poliser m.m. som kan se till att ta död på din vidriga hund så fort han försöker göra mig något
nyss va du skitcool men när det kommer till kritan så ska du gömma dig bakom snuten
ungefär som alla andra kaxiga svartingar
Men Det har nu gått en vecka sedan trådstarten och fortfarande ingen action...
Snabba ryck nu. Glöm inte att ta bilder och langa upp i MGB-forat, så kan diskussionen om huruvida det är etiskt eller inte ske där istället
Men Det har nu gått en vecka sedan trådstarten och fortfarande ingen action...
Snabba ryck nu. Glöm inte att ta bilder och langa upp i MGB-forat, så kan diskussionen om huruvida det är etiskt eller inte ske där istället
kan man ge en kanin till hunden ? har en stor inhägnad som hunden kan springa fritt i .
har tänkt köpa en kanin jävel på blocket och kasta in till hunden , mest för skoj men också för att hunden ska ha roligt .
när kaninfan är död så kastar jag bort den , vill inte mata min fina hund med unken kanin .