2010-04-13, 18:11
Medlem
raantanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axyon
+1

-1
2010-04-13, 18:35
Medlem
Nappjucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raantanen
-1
*1
2010-04-13, 18:37
Medlem
Skit i kaninen.
Du och din hund är välkomna att leka jakt med mig och min K.O.
Skulle vara kul med tanke på att det är så sällan nån annan jycke ställer upp och leker med min.
2010-04-13, 19:19
Medlem
Emellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
Ja för en pitbull kan inte ta en 12 årig flicka....En hund som busade med dig som sedan ägaren kallade tillbaka kallas den där situationen som du så ung och "fjortis" överdrev rätt så rejält skulle jag tro.

Jag slet tag i hundens öron och körde ner mina långa fjortisnaglar i huvudet på den och till slut släppte den. Kan tala om för dig att den struntade i sin ägares försök att få den att släppa.

Så, nej, jag är inte rädd för pitbulls. Kan jag få loss en som 12åring kan jag få loss en nu, 10 år senare.
2010-04-13, 19:22
Medlem
Emellas avatar
Citat:
människan är långt ifrån "det mest överlägsna rovdjuret som någonsin skapats" hur skulle en människa klara sig mot en hyena,tiger,lejon,lo,björn,gepard,krokodil,varan ?

det enda människan har är dens överlägsna intelligens , som rovdjur fysiskt är människan värdelös.

En människa skulle använda sig av vapen eller vad fan som helst. Tror du en tiger kan bygga en atombomb eller att den hyena kan använda sig av en pistol?
Människan är det överlägsna rovdjuret för att den med sin överlägsna intelligens kan använda sig av föremål för att skydda sig.
2010-04-13, 19:26
Bannlyst
Citat:
ta ett kort på din björn , han ska ha en toffife ask i handen.

or it didnt hapend...

Du ska ta ett kort på ditt pass, så att vi kan se att du verkligen inte är blatte. Annars blir det nog utvisning till Blattistan.
2010-04-13, 19:30
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emella
Jag slet tag i hundens öron och körde ner mina långa fjortisnaglar i huvudet på den och till slut släppte den. Kan tala om för dig att den struntade i sin ägares försök att få den att släppa.

Så, nej, jag är inte rädd för pitbulls. Kan jag få loss en som 12åring kan jag få loss en nu, 10 år senare.

Jag vill inte höra dina överdrivna fjortis-berättelser.

Jag är snabbare än bilar, jag sprang en gång förbi en bil som stod vid ett rödlyse, ungefär så är din berättelse.
2010-04-13, 19:53
Bannlyst
Citat:
En människa skulle använda sig av vapen eller vad fan som helst. Tror du en tiger kan bygga en atombomb eller att den hyena kan använda sig av en pistol?
Människan är det överlägsna rovdjuret för att den med sin överlägsna intelligens kan använda sig av föremål för att skydda sig.
ja det va ju det jag sa , men fysiskt har inte människan en chans mot dom flesta rovdjur.
människan är endast intelligent , det är det som gör att människan står högst på näringskedjan.
hade människan varit lika smart som ett lejon tex skulle lejonet vinna alla dagar i veckan.
2010-04-13, 19:54
Bannlyst
Citat:

lägg ner , alla vet att du ljuger.
tror du själv att en 12 åring har en chans mot en fullvuxen pitbull ?
bara lägg ner
2010-04-13, 19:57
Bannlyst
haha du kom med på TV4..
2010-04-13, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZigaZaga
haha du kom med på TV4..
det var inte jag , har inte ens gett min hund en kanin och har lagt iden på hyllan
2010-04-13, 20:16
Medlem
Jafan89s avatar
det här är en sak jag har överväggt en del, min hund är däremot inte särskilt stor men fan vad han hade älskat att jaga och hoppa på en kanin

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in