Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-03, 17:05
  #1
Medlem
Alleckss avatar
Det har varit såhär i åtminstone ett år. Jag får bara halvstånd nu som knappt fungerar till penetration ens. Får inget morgonstånd, får bara halvstånd ensam och med partner, måste reda ut detta innan jag blir galen.

Slutade snusa också för att det kunde vara en bakomliggande orsak fast det verkar inte vara någon förbättring. Hjälp snälla!
Citera
2010-04-03, 17:24
  #2
Medlem
kan finnas någon psykisk bakomliggande orsak kanske? eller uppstod bara problemet helt plötsligt ur ingenting?
Citera
2010-04-03, 17:31
  #3
Medlem
Alleckss avatar
Ingen bakomliggande orsak alls, inget psykiskt eller fysiskt. Jag har också börjat motionera regelbundet för att jag läste att det kunde hjälpa, dock ingen förbättring..
Citera
2010-04-03, 17:34
  #4
Medlem
milkmannenknas avatar
Hur ofta tömmer du pungen?
Citera
2010-04-03, 17:38
  #5
Medlem
Veeoons avatar
Ibland kan det ligga psykiska saker bakom även fast man själv inte tror det, stress osv är vanliga orsaker. Ta och ta en ordentlig titt på ditt liv.
Citera
2010-04-03, 17:42
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Ibland kan det ligga psykiska saker bakom även fast man själv inte tror det, stress osv är vanliga orsaker. Ta och ta en ordentlig titt på ditt liv.

precis tänkte också på det.
Citera
2010-04-03, 17:44
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allecks
Ingen bakomliggande orsak alls, inget psykiskt eller fysiskt. Jag har också börjat motionera regelbundet för att jag läste att det kunde hjälpa, dock ingen förbättring..

men du får väl uppsöka läkare angående problemet om du inte hittar någon lösning!
Citera
2010-04-03, 17:46
  #8
Medlem
milkmannenknas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Ibland kan det ligga psykiska saker bakom även fast man själv inte tror det, stress osv är vanliga orsaker. Ta och ta en ordentlig titt på ditt liv.

Sant
Citera
2010-04-03, 17:47
  #9
Medlem
Alleckss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milkmannenkna
Hur ofta tömmer du pungen?

1 gång om dagen brukar det väl vara. Borde väl inte direkt göra någon skillnad? har väntat 3-4 dagar, inte hårdare stånd för det..
Citera
2010-04-03, 17:53
  #10
Medlem
milkmannenknas avatar
Har hänt mig flera gånger att jag haft svårt att få igång den efter att den blivit ordentligt utmattad.. men vet inte, du kanske blivit trött på något speciellt? Vidga dina porrvyer?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback