Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-03-17, 21:10
  #1
Avstängd
Sajons avatar
Det har kommit ut en BETA version av Windows XP Service Pack 2 nu.


http://board.iexbeta.com/ibf10/index...pic=35163&st=0
http://trackerwww.prq.to/torrents-de...ist=1#filelist

Utvalda får tydligen ladda hem det från microsofts hemsida, men så vitt jag vet så ska det räcka med att få tag på filen xpsp2-express.exe och köra den. Jag kör den själv nu, verkar gå bra hittils.

Hittade filen på DC, så jag kan inte länka. Vettifan var jag kan slänga upp den någonstans heller..
Skulle kunna skicka på mailen om någon skulle vilja slänga upp den på någon sida.
Citera
2004-03-17, 21:37
  #2
Medlem
Jag skulle hellre vänta på en FINAL än en BETA.
Citera
2004-03-17, 21:54
  #3
Medlem
TWATEs avatar
Betaversioner av microsoftprodukter ska man nog hålla sig undan ifrån..
Men på tiden att den kommer...
Citera
2004-03-17, 22:15
  #4
Medlem
TuXIs avatar
Microsoft + BETA + Operativsystem = Se men inte röra!! hihi :P
Citera
2004-03-17, 23:15
  #5
Avstängd
Sajons avatar
Håller med. Men mitt OS e redan fuckt up anyway. Skulle ha installerat om windows länge sedan om jag bara hade pallat..
Så jag har inget å förlora, saker å ting kanske till å med börjar fungera efter service packetet?
Citera
2004-03-18, 08:41
  #6
Medlem
Raazs avatar
Enligt vad jag läste så gör SP2 betan att vissa program inte funkar längre, å därför ska man inte ladda ner den förns alla programtillverkare har uppgraderat programmen till SP2.
Citera
2004-04-02, 19:33
  #7
Banned
thompas avatar
När fan kommer SP2 egentligen?
Och helst en hel Windowsversion med SP2-skiten inbakad redan.
Måste ominstallera en burk, men känns surt att plocka fram Win XP SP1 och sitta och lägga in alla andra uppdateringar som kommit efter SP1 när man vet att SP2 kommer när som helst(?).
Citera
2004-04-03, 11:27
  #8
Medlem
MeZcalitos avatar
Råkade prata med en av Microsofts BETA testare på telefon på jobbet en dag. å han sa att det nog skulle komma ut ett nytt SP mot höstkanten..
Citera
2004-04-04, 03:54
  #9
Medlem
Onödigt med en massa nya operativsystem hela tiden. Jag kör med Windows2000, funkar perfekt för mig och har ingen lust att byta till nåt nyare.

[Detta var bara en ursäkt för att få klämma in ett OT-meddelande]

MeZcalito: Hej! Jag är kär i dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback