2010-03-31, 21:46
Medlem
Bengrots avatar
När jag läser om den 78-åriga tant som blir brutalt ihjälslagen bara för en tut-incident på en parkeringsplats så börjar jag nästan att gråta. Man slår inte ner gamla tanter på det där viset, det är fegt och vidrigt och hemskt på alla sätt och vis. Det ska inte vara så att man ger sig på totalt försvarslösa människor med besinningslöst våld, man gör inte så - oavsett om man är kriminell eller inte. Det var inte så förr i tiden, då fanns det någon form heder även bland buset. Inte alltid men inte så här meningslöst och fegt som det här dådet.

Jag vill ha tillbaka Sverige som det var förut, innan idioter som Lena Sundström stod för den offentliga analysen om hur det står till med det här landet.

Jag vill ha tillbaka den trygghet som jag ändå kände för lite dygt 15 år sedan.

Har jag fel? Om inte, hur gör vi för att få tillbaka det som var?

Säg inte bara: SD 2010! Det krävs något större. Vi måste få våra blinda politiker som driver det här landet att inse hur det står till. Jag vill inte ha den här mångfalden som de anser ska vara så bra. Jag tycker att det är skit med den. Jag trivs inte alls och jag tar hellre enfald än mångfald.

Vad att göra?
Citera
2010-03-31, 21:54
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
När jag läser om den 78-åriga tant som blir brutalt ihjälslagen bara för en tut-incident på en parkeringsplats så börjar jag nästan att gråta. Man slår inte ner gamla tanter på det där viset, det är fegt och vidrigt och hemskt på alla sätt och vis. Det ska inte vara så att man ger sig på totalt försvarslösa människor med besinningslöst våld, man gör inte så - oavsett om man är kriminell eller inte. Det var inte så förr i tiden, då fanns det någon form heder även bland buset. Inte alltid men inte så här meningslöst och fegt som det här dådet.

Jag vill ha tillbaka Sverige som det var förut, innan idioter som Lena Sundström stod för den offentliga analysen om hur det står till med det här landet.

Säg inte bara: SD 2010! Det krävs något större. Vi måste få våra blinda politiker som driver det här landet att inse hur det står till. Jag vill inte ha den här mångfalden som de anser ska vara så bra. Jag tycker att det är skit med den. Jag trivs inte alls och jag tar hellre enfald än mångfald.

Vad att göra?

Inte lätt alla gånger.

Klart det blir mindre trygghet när det kommer mer människor

Mer människor- mer brott.
Citera
2010-03-31, 22:01
Medlem
Awesomes avatar
Jo, vårt land är kört i botten. Och eftersom vi är så rädda här i Sverige (inget fel med det) så hukar vi och suger. Gör som många andra redan gjort, flytta ifrån det här sjunkande skeppet. Fan man borde starta en motståndsrörelse.
Citera
2010-03-31, 22:27
Medlem
Citat:

Säg inte bara: SD 2010! Det krävs något större.

Det som krävs är resolut etnisk nationalism i Sverige, Europa och USA. Det som krävs är att många tiotals miljoner icke-vita människor avlägsnas från de vita folkens territorier. Det som krävs för att din Astrid Lindgren-värld skall kunna ha en chans att komma tillbaka är minst sagt radikala och omfattande åtgärder och händelser.

Citat:
Vi måste få våra blinda politiker som driver det här landet att inse hur det står till. Jag vill inte ha den här mångfalden som de anser ska vara så bra. Jag tycker att det är skit med den. Jag trivs inte alls och jag tar hellre enfald än mångfald.

Men snälla lilla gubben? Jag har ju sagt femtielva tusen gånger att politikerna redan vet och att de har vetat hela tiden. De styrande vill att det som händer skall hända. Allt som har hänt har planerats och genomdrivits avsiktligt och medvetet. Det är inget misstag. De styrande arbetar för helt andra intressen och uppdragsgivare än det svenska folket. Ingen kan få politiker och media att "inse" eller "vakna". Det enda som gäller är att helt enkelt byta ut dagens politiker och media mot andra politiker och annan media. Svenskar måste sluta sitta som efterblivna små fågelungar och pipa med öppen näbb. Svenskvänliga krafter måste helt enkelt ersätta dagens maktelit och system. Svenskar måste skapa nya partier, ny media och nya strukturer. Det finns inget annat sätt. Reinfeldt och gänget hatar dig. Bonniers hatar dig. Fatta det nån gång.
Citera
2010-03-31, 22:46
Medlem
Motleys avatar
Jag lider inte särskilt mycket själv, men problem med tillexempel våld finns tyvärr i alla länder. (mer eller mindre) När det gäller de närmsta åren är det i princip bara att "gilla läget".

Nej, jag menar inte att man ska acceptera vad som helst. Utan: Även om politikerna började förändra massa saker redan imorgon tar det helt ärligt flera år innan det ens märks några resultat. Visst ska man kritisera det man är missnöjd med, sålänge det sker på ett konstruktivt sätt anser jag. Men rent gnäll ger jag inte mycket för och det leder sällan till något bra att folk går runt och ogillar alla som kommer hit.

Inte direkt så man får andra att lyssna eller ta ens åsikter seriöst. Jag tror inte att en jävel orkar lyssna på folk som bara gnäller och gnäller om det inte görs på ett konstruktivt sätt och de har vettiga lösningar, vad det än handlar om. "Kört i botten" ÄR en grov överdrivt.

Därmed inte sagt att det inte finns problem, för det finns det en hel del. Jag hoppas också att politkerna tar förortsproblemen på allvar snart. Alla partier har i princip redan "erkänt" att flyktingpolitiken inte har skötts på rätt sätt och att det har varit ett misslyckande. (ja jag har även hört Mona säga det), bara att hoppas att de också menar allvar någon jävla gång!
(ok, jag är inte gnällfri själv)

Allt är dock relativt hur eländigt vi har det, fortfarande på topp tio när det gäller vilka länder som är "bäst", annars kan man ju alltid flytta till "världens bästa land" Norge (ja enligt FN iallafall)
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/fn-norge-varldens-basta-land-att-bo-i_3605695.svd
Senast redigerad av Motley 2010-03-31 kl. 22:52.
Citera
2010-03-31, 23:10
Medlem
Ny Svensk Ku Kux Klan-förening kanske kan vara något, som sätter skräck i packet. Hur låter det för er?
Citera
2010-03-31, 23:17
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:

Vad att göra?

Jadå, skyll på invandrarna bara, det är deras fel. Allt var guld och gröna skogar innan de kom hit, inte sant?
F ö så känner jag till två fall där yngre män mördat äldre damer de senaste åren, helt oprovocerat. Båda gångerna var gärningsmannen en etnisk svensk. Eller ja, nu tre fall då, där det kanske handlar om en invandrare.
Citera
2010-03-31, 23:34
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Men snälla lilla gubben? Jag har ju sagt femtielva tusen gånger att politikerna redan vet och att de har vetat hela tiden. De styrande vill att det som händer skall hända. Allt som har hänt har planerats och genomdrivits avsiktligt och medvetet. Det är inget misstag. De styrande arbetar för helt andra intressen och uppdragsgivare än det svenska folket. Ingen kan få politiker och media att "inse" eller "vakna". Det enda som gäller är att helt enkelt byta ut dagens politiker och media mot andra politiker och annan media. Svenskar måste sluta sitta som efterblivna små fågelungar och pipa med öppen näbb. Svenskvänliga krafter måste helt enkelt ersätta dagens maktelit och system. Svenskar måste skapa nya partier, ny media och nya strukturer. Det finns inget annat sätt. Reinfeldt och gänget hatar dig. Bonniers hatar dig. Fatta det nån gång.

Angående ditt tidigare svar på mina frågor om världsjudekonspirationen. Det är ganska orimligt för mig att läsa igenom alla dessa verk. Läs dittan och dattan, även om jag skulle det, är det precis samma teknik som används av vurmare, "Läs det här", "Läs det där". Det som tas upp i dessa böcker och skrifter är precis samma skrot och korn som de skrifter du hänvisar till. Alla säger sig sitta inne med sanningen och hänvisar till verk efter verk. Jag känner att det enda som skulle kunna övertyga mig rent praktiskt är en saklig genomgång med de starkaste argumenten för att det här är sant. Missuppfatta mig inte, jag tror verkligen att det du säger kan vara sant, saker är verkligen inte som de ser ut att vara. Som du säkert vet är jag öppen för alla former av argument och jag har, likt dig, inte alltid varit öppen rasist. Men just detta med judefrågan intresserar mig, jag känner dock att de verk du hänvisar till skyfflas bort som vinklad propaganda av precis alla, precis som alla källor jag hänvisar de verklighetsfrånvarande till sågas direkt som vinklad propaganda. Därför skulle direkta argument från en väldigt kunnig person uppskattas enormt!

Om du har lust att gå igenom detta via PM så välkomnar jag dig!

Citat:
Ursprungligen postat av IAmAMisanthropic
Jadå, skyll på invandrarna bara, det är deras fel. Allt var guld och gröna skogar innan de kom hit, inte sant?
F ö så känner jag till två fall där yngre män mördat äldre damer de senaste åren, helt oprovocerat. Båda gångerna var gärningsmannen en etnisk svensk. Eller ja, nu tre fall då, där det kanske handlar om en invandrare.

Dumme fan.
Citera
2010-03-31, 23:34
Medlem
Jag lider inte alls av det som hände. Snarare undrar jag vad det äldre paret hade utanför ålderdomshemmet att göra. Måste varit dåligt inhängnat. Antagligen ligger det nog något bakom som inte är så oskyldigt. Pensionärer i dag är i många fall lika vidriga som de människor av främmande nationalitet som ni gillar att kritisera. I mitt jobb kommer jag i daglig kontakt med människor av olika slag. Den enda bonus jag fått är förakt mot vissa nationaliteter samt pensionärer som alla tror är så oskyldiga. Detta på grund av att man ser hur många beter sig. Och tro mig pensionärer är minst lika stora svin som många andra och skall inte behandlas bättre än andra heller.
Senast redigerad av Bengt-Olle 2010-03-31 kl. 23:43.
Citera
2010-03-31, 23:38
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte

Dumme fan.

Jag har höga tankar om dig också ditt ärkepucko.
Citera
2010-03-31, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Olle
Jag lider inte alls av det som hände. Snarare undrar jag vad det äldre paret hade utanför ålderdomshemmet att göra. Måste varit dåligt inhängnat. Antagligen ligger det nog något bakom som inte är så oskyldigt. Pensionärer i dag är i många fall lika vidriga som de människor av främmande nationalitet som ni gillar att kritisera. I mitt jobb kommer jag i daglig kontakt med människor av olika slag. Den enda bonus jag fått är förakt mot vissa nationaliteter samt pensionärer som alla tror är så oskyldiga. Detta på grund av att man ser hur många beter sig. Och tro mig pensionärer är minst lika stora svin som många andra och skall inte behandlas bättre än andra heller.
Är du helt dum i huvudet? Skulle friska pensionärer inte få gå ut och handla? Du måste vara en av de dummaste på detta forum och det säger inte så lite. Vårda, vörda och respektera de äldre!
Citera
2010-04-01, 00:17
Medlem
Ny ku klux klan-förening i svensk tappning. Som kan sätta skräck i packet. Svensken var en stolt krigare förr i tiden. Det är dags att bjuda upp till dans igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in