2010-04-02, 18:17
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OffensiveShit
Trådskaparen är naiv. Tror han att Sverige är det enda landet som är på väg rakt ner i diket? Våld och brått blomstrar snabbare än en muslims avkommor, i alla länder inte bara i stackars sverige. Vakna upp och bit i det sura äpplet istället.
Vad får dig att tro allt det där om mig? Tror du inte att jag inser vilket skit islam är och vilket hot det är mot vår civilisation?
Citera
2010-04-02, 18:24
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhesus-Minus
Känns följande igen:
  1. Vidrigt blattebrott begås
  2. Blattebrottet når media, och iom detta I&I.
  3. Tråd skapas på I&I där vi "rasister" genast talar om att det med 99% sannolikhet är en blatte/blattar som ligger bakom
  4. En hop blattar/blattekramare skyndar till undsättning och påminner om hagamannen, Engla och nu på senare tid, Linda Chen. Vidare påstår man också att majoriteten av brott begås av svenskar.
  5. Efter en tid så avslöjas det vi redan visste, att det var blattar i farten.
  6. Blattarna/Blattekramarna lägger rökridå och försvinner skyndsamt från tråden.
  7. Upprepa ett par tusen gånger, och frekvensen för hur det skett på I&I genom åren är fastlagt.

*Vidrigt brott begås

*Brottet når media och iom detta I&I

*En hop smånassar skyndar in och skriker och dumpar oneliners om att det luktar blattebrott, apa, neger och annat trams samt påstår att i princip endast blattar håller på med brott.

*Efter en tid så avsläjas att förövaren var etnisk svensk.

* Nassarna försvinner till stor del, medan några lite desperat försöker få fram att det måste handla om "blattefierade" (!!!) förövare ändå. Namnet låter dessutom taget, kanske handlar det egentligen om nån form av romer som tagit svenskt namn en gång i tiden?

*Upprepa ett par tusen gånger och ni har fb:s nassemaffia i ett nötskal.
Citera
2010-04-02, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IAmAMisanthropic
*Vidrigt brott begås

*En hop smånassar skyndar in och skriker och dumpar oneliners om att det luktar blattebrott, apa, neger och annat trams samt påstår att i princip endast blattar håller på med brott.

* Nassarna försvinner till stor del, medan några lite desperat försöker få fram att det måste handla om "blattefierade" (!!!) förövare ändå. Namnet låter dessutom taget, kanske handlar det egentligen om nån form av romer som tagit svenskt namn en gång i tiden?

det har varit två skottlossningar de senaste dagarna, en på E4an i fittja och en i södertälje. tror du att de var svenskar? jag vågar satsa mitt fb-konto på att alla inblandade var blattar.
Citera
2010-04-02, 18:57
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
*Vidrigt brott begås

Har du något exempel på det du säger som du gärna vill delge oss? Var det så med Anders Eklund eller Mats Alm eller har du andra exempel som du vill framhålla?
Citera
2010-04-02, 19:06
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Har du något exempel på det du säger som du gärna vill delge oss? Var det så med Anders Eklund eller Mats Alm eller har du andra exempel som du vill framhålla?

Tja, det senaste var Emo-killen som mördades i Gbg.
Citera
2010-04-02, 19:07
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osmaklig
det har varit två skottlossningar de senaste dagarna, en på E4an i fittja och en i södertälje. tror du att de var svenskar? jag vågar satsa mitt fb-konto på att alla inblandade var blattar.

Mycket möjligt att det handlar om invandrare. Det förändrar dock inget ang. mitt inlägg.
Citera
2010-04-02, 19:08
Medlem
Drakula09s avatar
Jag håller med TS! Det är skrämmande att se, men det är samtidigt resultatet av slapp invandringspolitik och lagar. Dessutom är det ju ofint att ens reagera som svensk nu när odjuren börjar ta över mer och mer. Fan vad fett jag drar från detta skitlandet snart alltså. Ska bara utnyttja det sjunkande skeppet på en universitetsutbildning först.
Citera
2010-04-02, 22:16
Medlem
Citat:

Ja och där var det väl just en blattefierad svensk och några blattar som var i farten?
Citera
2010-04-02, 22:21
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamGeller
Det nya Sverige är naturligtvis överlägset det gamla, utvecklingen går alltid framåt, bara bakåtrsträvare inbillar sig något annat.

Kriminaliteten har inte ökat egentligen och vi har blivit mer utvecklat och närmare övriga Europa. Ni ser bara de få negativa sakerna och ignorerar allt det positiva.

När det gäller kriminalitet är det knappast någon fördel med "utveckling"
men du har nog rätt svenskarnas kriminalitet har inte ökat,däremot har vi importerat kriminella invandrare som drar upp statistiken..
öppnare gränser ökar givetvis också kriminaliteten..
Citera
2010-04-02, 22:32
Medlem
savoxovass avatar
Citat:

Det där var ju ett mångkulturellt gäng där förvisso en svensk höll i kniven. En blandning av olika nationaliter och blandavkommor som tillsammans gör saker utan inbördes fördomar. En batikhäxas våta dröm och beviset på att integrationen fungerar och att vi kan lära oss nya kunskaper ifrån andra kulturer som utvecklar samhället till nya höjder.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in