2010-04-01, 00:20
Medlem
slemmigsnigels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot

Säg inte bara: SD 2010! Det krävs något större.

Statskupp 2010!
Citera
2010-04-01, 02:18
Medlem
Awesomes avatar
Ja, att ta till våld är fel sätt att förändra samhället på. Men hur fan ska vi göra istället då? Folk blundar ju för statistiken och så fort man öppnar käften blir man kallad rasist.
Citera
2010-04-01, 03:09
Medlem
gorgonzolas avatar
Citat:
Det ska inte vara så att man ger sig på totalt försvarslösa människor med besinningslöst våld, man gör inte så - oavsett om man är kriminell eller inte. Det var inte så förr i tiden, då fanns det någon form heder även bland buset. Inte alltid men inte så här meningslöst och fegt som det här dådet.

John Hron
Citera
2010-04-01, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Olle
Jag lider inte alls av det som hände. Snarare undrar jag vad det äldre paret hade utanför ålderdomshemmet att göra. Måste varit dåligt inhängnat. Antagligen ligger det nog något bakom som inte är så oskyldigt. Pensionärer i dag är i många fall lika vidriga som de människor av främmande nationalitet som ni gillar att kritisera. I mitt jobb kommer jag i daglig kontakt med människor av olika slag. Den enda bonus jag fått är förakt mot vissa nationaliteter samt pensionärer som alla tror är så oskyldiga. Detta på grund av att man ser hur många beter sig. Och tro mig pensionärer är minst lika stora svin som många andra och skall inte behandlas bättre än andra heller.

hmmm är det GM som vill försvara sitt dåd tro?
Citera
2010-04-01, 04:13
Medlem
Jag håller med dig, man blir jävligt ledsen nä man läser om Inger. Hur fan kan det hända? PK media gör inte ett jävla piss för att hjälpa allmäneheten med att hitta fanskapet. Han har en Mazda. Haha k tack.

Skit samma, så här är det nya Sverige, det är så jävla nice. Snart emigrerar vi alla tror jag. Det här går fan inte.
Citera
2010-04-01, 09:28
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IAmAMisanthropic
Jadå, skyll på invandrarna bara, det är deras fel. Allt var guld och gröna skogar innan de kom hit, inte sant?
F ö så känner jag till två fall där yngre män mördat äldre damer de senaste åren, helt oprovocerat. Båda gångerna var gärningsmannen en etnisk svensk. Eller ja, nu tre fall då, där det kanske handlar om en invandrare.
Allt var inte guld och gröna skogar förut, det påstår jag inte, men det var bra mycket tryggare.

Vilka två fall tänker du på där etniska svenskar har haft ihjäl äldre damer? Referera gärna så att det blir balans på eländet.
Citera
2010-04-01, 10:01
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villebajen
Inte lätt alla gånger.

Klart det blir mindre trygghet när det kommer mer människor

Mer människor- mer brott.

Brottsligheten dom senaste 10-15 åren har ökat mer
än befolkningen. Det är inte andelen människor som
är problemet utan vilken typ av människor som invandrar.
Citera
2010-04-01, 10:08
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IAmAMisanthropic
Jadå, skyll på invandrarna bara, det är deras fel. Allt var guld och gröna skogar innan de kom hit, inte sant?
Det fanns problem då också men dom var på en hanterbar nivå.

Att Sverige Sverige slår Europarekord i Våldtäkter samtidigt som landet
har den största invandringen i landets historia är väl bara tillfälligheter
enligt dig?
Citera
2010-04-01, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Olle
Jag lider inte alls av det som hände. Snarare undrar jag vad det äldre paret hade utanför ålderdomshemmet att göra. Måste varit dåligt inhängnat. Antagligen ligger det nog något bakom som inte är så oskyldigt. Pensionärer i dag är i många fall lika vidriga som de människor av främmande nationalitet som ni gillar att kritisera. I mitt jobb kommer jag i daglig kontakt med människor av olika slag. Den enda bonus jag fått är förakt mot vissa nationaliteter samt pensionärer som alla tror är så oskyldiga. Detta på grund av att man ser hur många beter sig. Och tro mig pensionärer är minst lika stora svin som många andra och skall inte behandlas bättre än andra heller.

Jag håller med dig helt vad gäller pensionärers vidrighet, oerhört många är egoistiska, självcentrerade och har en fruktansvärd "jag först" mentalitet. De trängs, ljuger och smusslar. Sen vet jag inte om det beror på låg pension eller att de är vidriga i största allmänhet. Det verkar som att pensionärerna tror att bara för att de gått i pension så är det fritt fram att bete sig hur som helst. Å andra sidan ska inte ett pack som gärningsmannen som utförde detta gå fri. Jag har min egen ide på behandling av en sådan. Tvinga honom till tidelag med en galt. = Homosexuellt umgänge med det orena djuret grisen. Då blir han precis som Gunvald Larsson säger i en av de berömda förhörsscenerna "Hon är oren"
Citera
2010-04-01, 17:47
Medlem
Citat:

Jag vill ha tillbaka Sverige som det var förut, innan idioter som Lena Sundström stod för den offentliga analysen om hur det står till med det här landet.

Jag trivs inte alls och jag tar hellre enfald än mångfald.

Vad att göra?

Det är du nog inte ensam om. Frågan är bara när en som jag, +40 med tillgång till "verktyg" får det stora psykbryten och drar igång en falling down kampanj.
Jag har drömt om scenariot många gånger de senaste åren och faktiskt känt obehag att tankarna kommer upp ur det omedvetna. Man får väl hoppas att man fortsätter att vara hyfsat mentalt frisk i denna rubbade värld så den där "sista droppen" aldrig kommer.
Citera
2010-04-01, 19:10
Medlem
Myndigheter och polis klarar ju inte av att hantera packet längre. Meningen var ju inte att kopiera de i staterna utan använda sig av liknande metoder. Ni har ju senaste händelsen med pensionärs paret på parkeringsplatsen. Hade det hänt mina föräldrar så hade någon fått boka en plats på kykogården
Citera
2010-04-01, 19:35
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Allt var inte guld och gröna skogar förut, det påstår jag inte, men det var bra mycket tryggare.

Vilka två fall tänker du på där etniska svenskar har haft ihjäl äldre damer? Referera gärna så att det blir balans på eländet.

Det tror du bara.

Har inte lust att leta upp dem nu, det ena var för ca nio-tio år sedan, det andra kanske fem. Det första skedde i Värmland vill jag minnas. Är du intresserad får du leta själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in