Citat:
Ursprungligen postat av
camo
Jag vill inte heller ha någon fingerläsare i min mobil. Frågan är bara om det är konsumenterna som styr här. Känner på mig att vi i förlängningen kommer signera våra mobila bank-ID:n med mera med hjälp av fingeravtryck istället för koder, vare sig vi vill eller inte.
Eller vad tror ni?
Allt kommer nog kopplas till fingerprint.
Läste du mitt inlägg dagen Apple lanserade Iphone 6? Om inte, gå tillbaks och kolla.
Jag litar nog betydligt mer på Apple, Samsung, Huawei, Alibaba, Microsoft, paypal, alipay, Fido och kinesiska banker m.m än på vad enskilda konsumenter siar om
Hur många ville ha Touch screen när det kom? Vad hände då Apple visade upp en bra touch screen(Första iphone)?
Och får man fråga VARFÖR du inte vill ha en sensor som gör att du slipper komma ihåg koder, säkrare och sparar mycket tid? Gissar på att du är tveksam till säkerheten vilket jag också var en gång i tiden.
En häftig funktion i Huawei som jag fattat är att varje finger kan kopplas till olika användarkonton, ska du låna ut telefonen använder du ett finger där foton, sms etc inte syns. Möjligheterna är oändliga med det här nya MOST HAVE.
Fingerprint = Bekvämt och finurligt
Vad blir människan? = Latare
= ??
http://findbiometrics.com/apple-puts-biometrics-in-the-hands-of-over-10-million-customers/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=apple-puts-biometrics-in-the-hands-of-over-10-million-customers
--------------------
Varför har Synaptics insidersålt så stört mycket sista månaderna? Knappast att de tänkt köpa ett land tillsammans. Jag vill kunna lägga pusselbiten till Samsung men för stort för att kunna bli så.