Citat:
Ursprungligen postat av
Vinglefitte
Alltså vad fan är felet på er i Fingersekten och er andliga ledare kråkan?

Finansiella instrument som warranter är vanligt förekommande i de flesta aktierna och det är inget konstigt med det eller sådana instrument (nej, det är inte kursmanipulation, eller otillbörlig marknadspåverkan som det egentligen heter)
men i Fingsekten är man övertygad om att det är någon form av konspiration mot JC och bolaget
Edit: Undra vad JC menade med att det är nu det händer, att han blåser småsparare?

Källa
TFIN4I 20OHC Fingerprint Cards AB Ser. B Köp 20 25 0.1 2014-09-19
TFIN4I 22OHC Fingerprint Cards AB Ser. B Köp 22
27 0.1
2014-09-19
TFIN4I 24OHC Fingerprint Cards AB Ser. B Köp 24
29 0.1
2014-09-19
TFIN4I 26OHC Fingerprint Cards AB Ser. B Köp 26
31 0.1
2014-09-19
1,5 vecka innan de löper ut plockas VD in för misstanke om brott och sen är resten ett faktum. EBM har utrett det här under 1års tid och plötsligt hittar de något så tätt inpå trots att JC och bolaget hjälpt till i utredningen. Under Aug månad fram till dagen innan skiten hände säljer BBB ut 600k aktier. Självklart är det något olagligt bakom det hela men om det är utomstående personer eller ifall JC själv är inblandad i detta är något jag inte kan svara på men du kan gärna motbevisa mig. Glöm heller inte bort att några/någon satte ditt bolaget med Samsung budet och det var väl planerat, jag har länge sagt att något inte stämmer men att det här var målet missade jag helt.
Var han ute efter snabba cash eller skada bolaget?
Samsungbluffaren
Kan även säga att vissa användare på Placera är insynspersoner eller med kontakter i bolaget. Både TT och Glomgoldlover bör ni kolla igenom noga, TT har varit grym med fakta och Glomgoldlover har känt till saker JC gjort utan att någon annan vetat det. TT försvann ifrån forumet dagen JC och den andre blev inkallad och har inte synts till sedan dess vilket han annars hade gjort. Glomgoldlover har spytt gala över bolaget sedan vet när och han skriver aldrig i andra aktier så han har endast haft sikte på FPC, svaret kanske kan vara så lätt att han bara tradat fram och tillbaks men det svarar ju om så på bolagets misstanke att det handlar om traders som attackerat.
Risken som finns nu är om det är en härva eller ej, men de har en personal på ca 150pers så jag ställer mig tveksam till att det är något bolaget sysslar med och allra helst då de vet vad som händer på marknaden.
Jag är helt säker på bolaget som produkt men eftersom jag missade skandaler på riskfaktorn är det nu personerna jag är ute efter, det här är för jävligt om det stämmer och då får personerna inte komma undan ostraffade. Jag äger bara aktier och kommer inte förlora pengar men de med Warrents HAR torskat.
Läste det här på placera nyss och det är anledningen till att jag ser rött:
"Detta kostade mig 400,000 besparade kr. Hade pengarna i en warrant som gick under 27 kr och tog allt. Ny bliven pappa.".
Tillfälligheter?