2015-07-17, 10:07
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Han e väl sur för just nu e fingerprint nere på 148 spänn var väl flera som köpte på 175 just på grund av att zorb89 hypat aktien

han är smart
2015-07-17, 10:24
Medlem
Viggen82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
-2,3% kl 10:00 idag.

Men kanske vänder senare idag.

Nej, kan erkänna att jag antagligen har fel, kom dock nästan rätt angående toppen, dock sitter man ju kvar med dessa nu och det verkar bli en helt vanlig FING FREDAG med siffror på rött Fattar inte detta, bra surr om bolaget och så är kursen inte mer stabil... Jaja, verkar ju inte vara fundamentalt övervärderad som Starbreeze var innan fallet från 18.70 ner till dagens nivå.

Edit: förutspår att det inte väder upp idag något nämnvärt om inget bra PM kommer.
Senast redigerad av Viggen82 2015-07-17 kl. 10:53.
2015-07-17, 10:33
Medlem
Ännu en röd dag... fasen man skulle sålt loss rubbet när vi låg på 190, jag lekte med tanken men frugan trodde den skulle upp ytterligare. Vi hade då 50% avkastning och då ska man sälja enligt mig.
2015-07-17, 10:39
Medlem
Strand.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggestblow
Ännu en röd dag... fasen man skulle sålt loss rubbet när vi låg på 190, jag lekte med tanken men frugan trodde den skulle upp ytterligare. Vi hade då 50% avkastning och då ska man sälja enligt mig.

Kanske det, men sagan är inte slut än.
2015-07-17, 10:42
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Patetiskt kass är du. Du håller på att trejda hör man på dig, sitt inte här och gråt då för att du är en sopa. Din fru kan komma hit istället som verkar fatta vart vi ska, jag lämnar fp delen och återkommer 20/8 så kan ni elever sitta här och flåsa dumma och ointressanta inlägg.

Ni med vett får pm om ni undrar nått.

Dbl blankar mest troligt så lugna. Kan komma åtal.
2015-07-17, 10:42
Medlem
Galvestonens avatar
Citat:

Ja tömde av allt på 179, med ca 340% avkastning. Sålde så fort jag såg ett trendskifte. Det ska man alltid göra.

Men sluta vara efterklok, du investerade för att du tror på företaget inte för att Zorb ville det eller? Jävla löjligt att säga att man ska låsa in ditt o datt, beror helt på strategi och förväntningshorisont.
2015-07-17, 10:54
Medlem
Viggen82s avatar
https://soundcloud.com/user919185151/fpc-arsstamma-2015?utm_source=soundcloud&utm_campaign=wtshare&ut m_medium=Twitter&utm_content=https://soundcloud.com/user919185151/fpc-arsstamma-2015
2015-07-17, 10:54
Medlem
Alltså, jag är också less på nedgången men det vänder, och det kan vända SNABBT.
Ni minns när vi var uppe på 195? Det gkck blixtsnabbt, och är en liten indikering på vad som komma skall..

Ingen kan garantera nåt..men jag skulle bli uppriktigt förvänad om vi inte spränger 200-gränsen enkelt när rapporten kommer. Och sen kommer vi ligga en bra bit över. Dippar kommer att fortsätta komma, och varsågod, vill man trejda lite gör det. Men var medveten om riskerna, för i denna aktie kan det gå undan..
2015-07-17, 11:06
Medlem
Viggen82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Alltså, jag är också less på nedgången men det vänder, och det kan vända SNABBT.
Ni minns när vi var uppe på 195? Det gkck blixtsnabbt, och är en liten indikering på vad som komma skall..

Ingen kan garantera nåt..men jag skulle bli uppriktigt förvänad om vi inte spränger 200-gränsen enkelt när rapporten kommer. Och sen kommer vi ligga en bra bit över. Dippar kommer att fortsätta komma, och varsågod, vill man trejda lite gör det. Men var medveten om riskerna, för i denna aktie kan det gå undan..

Men jag tror inte det blir någon raket, vill man ha raket så ska man nog snart gå in i Anoto
2015-07-17, 11:12
Medlem
Vad tjänar DBL på att sälja billigt?
2015-07-17, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viggen82
Men jag tror inte det blir någon raket, vill man ha raket så ska man nog snart gå in i Anoto

Ingen raket? Vi får väl se...

Jag har gått in i anoto också med en mindre summa, men har ärligt talat ingen superkoll där.
Chansar lite...tror dock inte att anoto kommer att explodera på det viset folk tror.
2015-07-17, 11:59
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78

Instämmer och ser man inte mönstret då och paniksäljer, ja då ska man nog inte syssla med aktier överhuvudtaget. Och som du säger är trading bara otroligt riskabelt. Jag gick själv ur med en viss summa vid 126 vid den stora dippen men med courtage fick jag köpa tillbaka t.o.m. lite dyrare för att uppsidan var jäkligt snabb.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in