2018-01-26, 15:19
Medlem
Kanske inte skulle skrivit "aldrig" eftersom det också innebär imperfekt men ok jag var helt inne på en ny investering när jag skrev det.
2018-01-26, 16:14
Medlem
Ett tips till de som inte litar på mig är att kolla blankningen som minskar och vilka som köper nu. Det är en hint om kommande uppgångar givet företaget börjar sälja nya vertikaler.
2018-01-26, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Ett tips till de som inte litar på mig är att kolla blankningen som minskar och vilka som köper nu. Det är en hint om kommande uppgångar givet företaget börjar sälja nya vertikaler.
Men nu har ju kursnergången varit större än "blankarnas vilja att täcka..."

Det låter som du känner dig hemma på Placeras Foliehattsforum..?
2018-01-26, 16:26
Medlem
Ja du rivet
2018-01-26, 17:35
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Stannade på 13 prick. Tar vi 12an nästa vecka eller blir det rally mot 15?
2018-01-26, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas

Om inget nytt framkommer så kommer säkert kursen ligga runt 13 fram till rapporten. Sen blir det nog en mindre justering neråt gissar jag.

Jag skulle vilja få mer info om hur nerdragningarna kommer att slå. Förutom att det är konsulter som ryker i första hand. Hur berörs ex DeltaID? Stänger de något kontor? Lite känsligt att fråga de man känner om sånt här.
2018-01-26, 22:29
Medlem
Foruejsonlys avatar
Ett sånt jävla kalle anka företag! Har det kommit nån information övh om miljardköpet av delta id?
2018-01-27, 09:24
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas

En olycka kommer sällan ensam. Nu haglar väl de sänkta riktkurserna innan det kan plana ut igen...

Helt otroligt att folk fortfarande köper skiten.
2018-01-29, 07:42
Medlem
Potentialen är enorm i smarta kort och blankare överger aktien så visst finns det fog för köp! potentialen är enorm minst sagt...den som vågar kan vinna rejält nu för smarta kort kommer förmodligen tidigare än beräknat i Visa och Mastercard och där måste säkerheten vara 100% och det är till Fingerprints fördel. 20% marknadsandel ger miljarder i intäkter i dollar.
2018-01-29, 08:11
Medlem
TheRiddle-s avatar
Citat:
Potentialen är enorm i smarta kort och blankare överger aktien så visst finns det fog för köp! potentialen är enorm minst sagt...den som vågar kan vinna rejält nu för smarta kort kommer förmodligen tidigare än beräknat i Visa och Mastercard och där måste säkerheten vara 100% och det är till Fingerprints fördel. 20% marknadsandel ger miljarder i intäkter i dollar.
Ge dig nu. Drömmen är död.
2018-01-29, 09:25
Avstängd
Citat:

Jag tror att vi får börja räkna på slaktvärdet i Fingerprint istället.
2018-01-29, 11:33
Medlem
Enok1Halvars avatar
Citat:

Du har inte varit med länge i bolaget ser jag,,senhöstan 2016 haussades det enormt om att vissa banker var på gång med smarta kort ,absolut innan Q1 2017 skulle dessa börja slussas ut i högar,, om jag inte räknat fel är det 2018 nu !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in