Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
EDIT: har fått testkonto till ehoster nu. Första intrycket, enkelt att navigera, ser ut att ha alltid samlat på samma sida (mail,domänshit,ftp osv). Ganska fult interface (xp-temat) men det är ett bra interface dock, man ser vart allting finns osv. Helt klart ser det bättre ut än cPanel. Ska kolla vidare lite, inte såld ännu men på god väg. Känns lite mindre proffessionellt pga det fula temat (xp) men verkar helt ok.
EDIT 2: mail-funktionen. hittar inte inkomna meddelande. den funkar o så, för jag kan skicka med redirect till min andra mail, då kommer det fram.. : < trycker på mailbox men får bara upp typ, "this one is 250mb big, change?" typ.
EDIT 3: trestkotot kanske inte tillåter detta bara, men jag kan skapa databaser. men inte administrera dom. Jag kan inte komma in på t.ex phpmyadmin för att skapa mysql databaser eller importera. testkonto begränsat eller bara ?
1. Fult? Aja, smaken är som baken. Har dock inte använt det på ett tag, såg nu att de har möblerat om lite sedan förra versionen av plesk.
2. Trycker du på rätt knapp? Längst till höger med ett brev och en jordglob för att gå till webmailen.
3. Jag har inga konstigheter med att använda phpmyadmin.
Måste bara säga att för min del så upplever jag det som att ehoster har betydligt bättre serverstabilitiet och uptime än binero.