Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-03-15, 11:44
  #1
Medlem
Odins avatar
Vet att Demented ska komma med en ny skiva. Vet dock inte när. Tycker även att Mad Sin borde släppa en ny snart.
Någon som har info?
Citera
2004-03-15, 15:15
  #2
Medlem
hansahooligans avatar
vem hoppas inte på att dom ska släppa nytt. det var ju inte så länge sedan dom släppte nya skivor. Tills dess får man vänta på Nekromantix och tiger army som släpper nya i vår. För er som inte har Hört Pitbullfarm och Slapping Suspenders kan jag rekomendera till åvan stående släpps.
Citera
2004-03-21, 01:26
  #3
Medlem
Odins avatar
Hittade en sida som menar att en ny skiva med Mad Sin är på gång. "May The Farce Be With You", ska arbetsnamnet tydligen vara.
http://www.peoplelikeyou.de/NEWS/news.html

Edit: Noterade att den uppgiften faktiskt stod på www.madsin.de också. Så man får anta att det stämmer då. På vårkanten.
Citera
2004-03-22, 13:57
  #4
Medlem
Är det någon av er experter som vet någon bra psychobilly-hub? "UU-huben", som jag mest sitter på har mycket lite av den varan.
Citera
2004-03-22, 17:03
  #5
Medlem
hansahooligans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dendärkillen
Är det någon av er experter som vet någon bra psychobilly-hub? "UU-huben", som jag mest sitter på har mycket lite av den varan.
RockaBillyMusic.no-ip.com, fast du måste bli medlem gå in och regga dig hos en OP så det inga problem.
annars är det jäkligt dåligt med psychohubbar. Leta reda på mig (SWEtelia)turbojugendgöteborg eller (swe)DOYLE om du vill ha psyhcobilly!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback