2012-06-23, 21:16
Medlem
Jag hade två, inte helt ordinära kombinationer när jag var yngre. Den första var ostfralla med smör, cornflakes och hushållsost ovanpå hela kalaset. Den andra var stekta ägg med ketchup.
Citera
2012-06-30, 12:55
Medlem
zecezs avatar
När jag skulle få i mig mycket protein blev det följande kombination:
  • 4 dl havregryn
  • 3 råa ägg
  • 1 burk tonfisk
  • Gainomax

Allt i en skål!
Citera
2012-07-01, 01:34
Medlem
klockan123s avatar
Har en kompis som är stört förtjust i ketchup, (påminner lite om Gusten med sms-kukfrenzy , för er som brukar hänga i humorforumet) han kan använda ketchup till det mesta, det värsta jag kommer på nu är till tacos och gravad lax.

Själv brukar jag ha det till midsommarmaten. (Potatis med prinskörv och köttbullar.) Något jag kan rekommendera åt alla är att göra i ordning ett glas med rätt stark O'boy, göra i ordning en (många) rågi knäckebrödsmackor med ost, Billinge enligt mig, skära ett jack i mitten på längden, sedan bryta av mackan i två och lägga ihop dem med ostskivorna mot varandra. Sedan doppar ni mackan i O'boyen och äter, gudomligt!!
Citera
2012-07-04, 08:38
Bannlyst
blev fel
Citera
2012-07-04, 08:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zartaza
Jag har kebabsås på varma smörgåsar. Tycker det är skitgott fast det tycker ingen i min kompiskrets.

låter som något som skall testas, brukar använda HP hot barbercue i mina toast

[quote=klockan123]Har en kompis som är stört förtjust i ketchup, (påminner lite om Gusten med sms-kukfrenzy , för er som brukar hänga i humorforumet) han kan använda ketchup till det mesta, det värsta jag kommer på nu är till tacos och gravad lax.
/QUOTE]

har också en sån polare
kommer ihåg en gång han skulle äta hos mig, maten stod på bordet och han upptäckte att jag inte hade någon ketchup hemma, ingen tid att åka och handla fick ställa mig och göra fusk ketchup av tomatpuré, socker, vatten och kryddor för att han skulle vilja äta
Citera
2012-07-05, 18:09
Medlem
Jag är gift med en norska så vissa saker har man fått vänja sig vid och faktiskt uppskatta.

Våfflor med "brunost". Förvånandsvärt bott med den syrliga och salta gulbrandsdalsosten till de mjuka och söta våfflorna.

Äta risgrynsgröt med "spekmat" alltså olika sorters kallskuret och korv. Självklart med en rejäl klick smör i gröten. Grymt gott.

Något jag åt som fan som liten som jag aldrig skulle uppskatta nu var grovt bröd med smör, kaviar, ost och apelsinmarmelad. Kräks lite bara jag tänker på det nu, men jag åt minst en sån om dagen som sexåring...
Citera
2012-07-06, 00:58
Medlem
soers avatar
Kebabsås på varma mackor har jag inte ätit sen 2003 tror jag. Det får vi börja med igen!

Jag gillar att krossa Oreos och strö över chili con carne.
Citera
2012-07-06, 01:07
Medlem
Kodanss avatar
Inte speciellt konstigt men grov senap på kokt ägg
Citera
2012-07-07, 23:51
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suryoyo
Hoppas din pojkvän använder skydd på snoppen då

Brukar ha tabasco i ärtsoppan! Detta då vanlig senap inte ger den rätta styrkan!
Citera
2012-07-07, 23:54
Medlem
Skunkrumpas avatar
Pasta med potatismos.
Citera
2012-07-08, 18:04
Medlem
WD40s avatar
Smörgås med kaviar och gräslök.

Eller rökt korv med apelsinmarmelad
Citera