Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-03-25, 14:37
  #1
Medlem
Nå, vad tycker ni tjejer om fotmassage?
Vad säger ni om pussar på tårna/fotsulorna eller kanske en varm tunga som masserar fossingarna?

De flesta tjejer brukar uppskatta fotmassage, men inget mer.. vilket är väldigt synd för oss fotfetishister
Citera
2010-03-25, 15:02
  #2
Medlem
Nussans avatar
Sjuuukt skönt och avslappnande, jag är helt beroende av det. Men det ger mig inget rent sexuellt, kopplar inte ens ihop det. Jag föredrar helt klart massage med händer och fingrar, mun/tunga känns inte särskilt mycket på fötterna.
Citera
2010-03-25, 15:06
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nussan
Sjuuukt skönt och avslappnande, jag är helt beroende av det. Men det ger mig inget rent sexuellt, kopplar inte ens ihop det. Jag föredrar helt klart massage med händer och fingrar, mun/tunga känns inte särskilt mycket på fötterna.

Okej, men vad skulle du tycka om din kille började använda mun & tunga då?
Citera
2010-03-25, 15:29
  #4
Medlem
Nussans avatar
Alltså, fötter generellt är inte lika känsliga som bröst eller rygg. Det känns helt enkelt alldeles för lite med mun/tunga för att ens vara skönt. Det är bara blött och varmt, sen absolut ingenting mer. Händer är starkare = bra. Men ingen erogen zon.
Citera
2010-03-25, 15:42
  #5
Medlem
Meropes avatar
Mitt ex gillade att nafsa på fötter och suga på tårna när jag låg på rygg med fötterna mot hans axlar.
Gav inget extra för mig rent sexuellt, men det var väl skönt...
Citera
2010-03-25, 16:14
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nussan
Alltså, fötter generellt är inte lika känsliga som bröst eller rygg. Det känns helt enkelt alldeles för lite med mun/tunga för att ens vara skönt. Det är bara blött och varmt, sen absolut ingenting mer. Händer är starkare = bra. Men ingen erogen zon.

Men om du är lite upphetsad och kåt då, känns det inte extra skönt då?
Citera
2010-03-25, 16:15
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merope
Mitt ex gillade att nafsa på fötter och suga på tårna när jag låg på rygg med fötterna mot hans axlar.
Gav inget extra för mig rent sexuellt, men det var väl skönt...

Åh, det är så underbart! Att få ligga och gosa med sin flickväns fossingar är bland det bästa som finns, mums!
Citera
2010-03-25, 17:03
  #8
Avstängd
Adolf-Hustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotaltAnonym
Åh, det är så underbart! Att få ligga och gosa med sin flickväns fossingar är bland det bästa som finns, mums!

Citera
2010-03-25, 17:04
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf-Hustler

Ja, det kallas fetish? Läs på lite!
Citera
2010-03-25, 17:06
  #10
Medlem
dirnas avatar
Massage, ja tack, inte i sexuellt syfte men avslappnande... trevligt och skönt.
Men få fötterna slickade skulle jag nog tacka nej till, skulle kännas lite äckligt.
Citera
2010-03-25, 17:07
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirna
Massage, ja tack, inte i sexuellt syfte men avslappnande... trevligt och skönt.
Men få fötterna slickade skulle jag nog tacka nej till, skulle kännas lite äckligt.

Okej, fullt förståeligt!
Citera
2010-03-25, 17:13
  #12
Medlem
micro113s avatar
Jag har faktiskt fått det en gång -- mest lek med tunga och mun vid tårna och massage av fot och ben -- det var upphetsande... väldigt häftigt faktiskt.

Nåja, det var i min ungdom -- maken är allt annat än fotfetisch, han avskyr fötter, så den idén är ingen ide att jag försöker lansera i sängkammaren, då skulle han nog få dåndimpen och sexvägra ett år framåt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback