• 1
  • 2
2010-03-24, 23:42
Bannlyst
Ni homosexuella killar där ute, hur luktar ert sex? Luktar det mycket röv i rummet efteråt?

Har alltid undrat. Jag har inget emot homosexulla och tycker att ni ska få adoptera osv. Men hur luktar lägenheten efteråt när två grova lastbilsschaffisar har skinkat varandra i omgångar?
Citera
2010-03-24, 23:43
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LallePruttsson
Ni homosexuella killar där ute, hur luktar ert sex? Luktar det mycket röv i rummet efteråt?

Har alltid undrat. Jag har inget emot homosexulla och tycker att ni ska få adoptera osv. Men hur luktar lägenheten efteråt när två grova lastbilsschaffisar har skinkat varandra i omgångar?

Det luktar riktigt mysigt.

Citera
2010-03-24, 23:44
Medlem
Arbetarbroders avatar
Även om jag tror att TS mer eller mindre trollar så undrar jag också det här faktiskt.
När jag har sex med en tjej så luktar det ju, mest fitta visserligen. Men doften efter sex går inte att ta miste på, så det vore intressant att veta hur det är för er homosexuella.
Citera
2010-03-24, 23:44
Medlem
danneee9009s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LallePruttsson

HAhaHAha asg irl Luktar nog inte mer än vanligt, hypotetiskt gissat då
Citera
2010-03-24, 23:45
Medlem
brajzillas avatar
fantastisk fundering
Citera
2010-03-24, 23:46
Medlem
haha mysig fråga , kan tänka mig att det luktar mycket skit i rummet efter eller vaad säger ni homosexuella där ute?
Citera
2010-03-24, 23:54
Bannlyst
Kom igen nu och svara. Eller är ni upptagna med nått speciellt
Citera
2010-03-24, 23:58
Medlem
Newbienews avatar
Hur luktar det i rummet efter att ni har tagit tjejen i tvåan ?
Röv som röv.
Citera
2010-03-24, 23:59
Medlem
micke_hs avatar
Omg! Vilken fundering! Detta har jag också funderat lite på.....hehe ser fram mot svaret från fikus!
Citera
2010-03-25, 00:15
Medlem
Om jag varit fruktkaka så hade jag skrämts bort från FB för länge sedan, just på grund av sådana högstadiediskussioner om homosexualitet.
Citera
2010-03-25, 00:17
Medlem
selannes avatar
Måste erkänna att jag aldrig har tänkt på detta faktiskt, men nu så blir jag ju nyfiken
Citera
2010-03-25, 00:20
Medlem
Jag har hört bögar säga att det luktar kärlek när någon fiser.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in