Ni homosexuella killar där ute, hur luktar ert sex? Luktar det mycket röv i rummet efteråt?
Har alltid undrat. Jag har inget emot homosexulla och tycker att ni ska få adoptera osv. Men hur luktar lägenheten efteråt när två grova lastbilsschaffisar har skinkat varandra i omgångar?
Ni homosexuella killar där ute, hur luktar ert sex? Luktar det mycket röv i rummet efteråt?
Har alltid undrat. Jag har inget emot homosexulla och tycker att ni ska få adoptera osv. Men hur luktar lägenheten efteråt när två grova lastbilsschaffisar har skinkat varandra i omgångar?
Även om jag tror att TS mer eller mindre trollar så undrar jag också det här faktiskt.
När jag har sex med en tjej så luktar det ju, mest fitta visserligen. Men doften efter sex går inte att ta miste på, så det vore intressant att veta hur det är för er homosexuella.
HAhaHAha asg irl Luktar nog inte mer än vanligt, hypotetiskt gissat då
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!