2010-03-25, 00:44
Medlem
P-Orridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newbienew
Hur luktar det i rummet efter att ni har tagit tjejen i tvåan ?
Röv som röv.
Dels var det där ett bra svar, och dels har det här avhandlats i en tidigare tråd. Det mest sammanfattande inlägget är väl det här: https://www.flashback.org/sp12598815

Annars så kan jag säga att det faktiskt inte är något jag har upplevt, hur skumt det än kan verka.
Citera
2010-03-25, 00:44
Medlem
bjoernes avatar
Ännu en människa som tar för givet att alla bögar maktlöst älskar analsex
Citera
2010-03-25, 09:26
Medlem
rev_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LallePruttsson
Ni homosexuella killar där ute, hur luktar ert sex? Luktar det mycket röv i rummet efteråt?

Har alltid undrat. Jag har inget emot homosexulla och tycker att ni ska få adoptera osv. Men hur luktar lägenheten efteråt när två grova lastbilsschaffisar har skinkat varandra i omgångar?

Hahahahahahahah fyfan jag satte frukost-baguetten i halsen! HAHAHA
Citera
2010-03-25, 11:58
Medlem
IQzeagulls avatar
Tänk er då när bögar har gruppsex !

Efter en natts gruppsex borde rummet/huset lukta värre av fekalier än en vanvårdad grisfarm.
Kan tänka mig att dom blir imuna mot stanken !
Citera
2010-03-25, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rev_
Hahahahahahahah fyfan jag satte frukost-baguetten i halsen! HAHAHA

Det där lät lite fel.
Citera
2010-03-25, 12:31
Medlem
Min pojkvän smakar honung! Idel väldoft.
Citera
2010-03-25, 12:45
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LallePruttsson
Ni homosexuella killar där ute, hur luktar ert sex? Luktar det mycket röv i rummet efteråt?

Har alltid undrat. Jag har inget emot homosexulla och tycker att ni ska få adoptera osv. Men hur luktar lägenheten efteråt när två grova lastbilsschaffisar har skinkat varandra i omgångar?
Hahaha.Så roligt skrivet.
Citera
2010-03-25, 13:01
Medlem
Heterokillars upptagenhet av analsex är ett kapitel för sig. En heteroman jag känner är totalt
oförstående inför det faktum att alla bögar inte är förtjusta i analsex.
"-Om jag vore bög skulle jag vilja bli knullad i röven," var hans kommentar.
Citera
2010-03-25, 13:20
Medlem
Bogeymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusdeBerkia
Heterokillars upptagenhet av analsex är ett kapitel för sig. En heteroman jag känner är totalt
oförstående inför det faktum att alla bögar inte är förtjusta i analsex.
"-Om jag vore bög skulle jag vilja bli knullad i röven," var hans kommentar.
klockren kommentar!

det lär vara en blandning av stark kukdoft och analöppning. lär slå en direkt i ansiktet om man går in i ett rum där det idkats älskog två män emellan.
om någon är riktigt nyfiken så kan denne prova på att inte duscha kuken på några dar, sedan gå in på toan och runka efter att ha skitit, sedan vidga näsborrarna. det är ungefär så jag tänker mig att det luktar.
Citera
2010-03-25, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bogeyman
klockren kommentar!

det lär vara en blandning av stark kukdoft och analöppning. lär slå en direkt i ansiktet om man går in i ett rum där det idkats älskog två män emellan.
om någon är riktigt nyfiken så kan denne prova på att inte duscha kuken på några dar, sedan gå in på toan och runka efter att ha skitit, sedan vidga näsborrarna. det är ungefär så jag tänker mig att det luktar.

Det är väll klart som fan att det inte luktar hallon. Vad tror du egentligen?
Men röv och avföring är ju en doft och smak som man lär sig tycka om.
Citera
2010-03-25, 13:53
Medlem
Bogeymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BangedOut
Det är väll klart som fan att det inte luktar hallon. Vad tror du egentligen?
Men röv och avföring är ju en doft och smak som man lär sig tycka om.
Jag har heller inte påstått att det ska lukta gott.Tror verkligen inte man kan lära sig uppskatta rövlukt dock, då det luktar bajs. Bajs är avföring. Kvinnans könsorgan luktar gott redan efter första mötet med ett, där talar vi naturliga juicer.
Citera
2010-03-25, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bogeyman
Jag har heller inte påstått att det ska lukta gott.Tror verkligen inte man kan lära sig uppskatta rövlukt dock, då det luktar bajs. Bajs är avföring. Kvinnans könsorgan luktar gott redan efter första mötet med ett, där talar vi naturliga juicer.

Efter att du har rimmat och "lekt med kaviar" så börjar man uppskatta det. Tyckte att sprit var genuint gott första gången du drack det? Det är ungefär samma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in