Citat:
Ursprungligen postat av SocialMisfit
Jag är inte jävligt gammal, men jag hängde runt mycket i gayvärlden förr i tiden och efter den erfarenheten så kan jag säga att jag inte ger mycket för dina teorier. Har du själv haft umgänge i gaykretsar, eller baseras hela din teori på blondiner på klubb som gillar att låtsas vara lesbiska för att det är så "coolt"? Och varför skulle inte kvinnor kunna vara homosexuella lika mycket som män? Jag får inte ihop detta...
Misstaget du gör är att du förutsätter att män och kvinnor är exakt likadana. Vi har redan fastslagit att kvinnor är benägna till homosexuella handlingar av en helt annan magnitud än män.
Jag vill inte vara en partyförstörare, men kvinnor är inte lika mycket homosexuella som män av den enkla anledningen att män är generellt inte homosexuella.
Jag förstår dessutom inte varför du håller på jämför män och kvinnor? Två helt olika typer av karaktärer med helt olika biologiska och sociala förutsättningar.
Det enda vi behöver slå fast är att kvinnor "fejkar homosexualitet", sen går vi vidare därefter och hittar sambanden mellan identiteten "lesbisk", s.k. feminister och oattraktiva kvinnor.