Citat:
Ursprungligen postat av SocialMisfit
Du har inte rätt i det du skriver faktiskt. Tro det eller ej, men det finns tjejer som verkligen är lesbiska och som lever i homosexuella förhållanden hela livet ut. Jag känner sådana, och tro mig, deras intresse för killar=noll. På samma vis som det finns killar som bara gillar killar och har tjejintresse=noll.
Däremot så finns det en hel hög med småtjejer som leker lesbiska för att det anses vara litet coolt och vilt. Men dessa tjejer är i en klass för sig.
Om du känner kvinnor som "levt med tjejer hela sitt liv ut" så måste du vara jävligt gammal eller så känner du bara pensionärer.
Mig lurar du inte. Det är naturligtvis så att du känner en och annan tjej som utger sig för att vara "lesbisk" och har utgett sig för att vara "lesbisk" under flera år.
Den bitande frågan är inte ifall en tjej är "lesbisk" eller inte, eftersom alla kvinnor är "lesbiska". Det intressanta är snarare
Varför vissa kvinnor antar identiteten som "lesbisk" och andra gör det inte? Och varför vissa tjejer byter läggning när de tröttnat på vara "lesbiska" eller "plötsligt kommer på att de är lesbiska"?