Citat:
Ursprungligen postat av Jagharloggatin
Nej, jag vill inte vara en glädjeförstörare men killar brukar inte suga varandras kukar på skoj, hångla på krogen med andra män eller på skoj stoppa in snoppen i någon annan killes stjärt bara för att testa. Sorry! En kille som är hetro ÄR hetro. En kille som är homo ÄR homo. Tjejer fejkar bara lesbiskhet.
Erhm, tyvärr är detta enbart din egna uppfattning av verkligheten, antagligen pga homofobiska kompiskrets du umgås och växt upp i.
För ja, även hetro killar hånglar med andra killar... för skojsskull. I min kompiskrets är det väldigt öppet med grabbhångel på fyllefester, dock är detta inget som eskalerar i rövknull utan bara en fyllegrej mellan bra vänner, då alla är hetro och har de gemensamma intresse att enbart dunka kvinnodjurs köttgrotta.
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Va?...Fattar djävla INGENTING...förvirrad argumentation
Gör om, gör rätt!
Du kan ju vara mer specifik i vad det är du inte förstår av de han skriver, jag förstog och de blir lite svårt att gissa sig fram till exakt vad det är du saknar kompetens nog för att förstå.
Att lägga en kommentar som "gör om, gör rätt" ger ingenting då det inte riktigt fanns några fel? förutom din förmåga att förstå.