2010-03-25, 08:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
De mest extrema politikerna, oavsett parti, är väl inga direkta superübersexy hunkadunks enligt mig... Visa mig ett par sådana som är sexiga, är du snäll. Jag känner förresten snygga feminister och jättefula moderater. Och tvärtom. Dessutom blir en människa ofta extra ful om man inte håller med om vad människan tycker och tänker. Konstigt va?
Hmm, Alexandra Mussolini och Yulia Timoschenko såg väl ganska bra ut i början av sina karriärer. Jag skulle aldrig har röstat på nån av dem.
PS Hör och häpna, jag tror faktiskt Margaret Thatcher så ganska bra ut i början av sin karriär också.
Citera
2010-03-25, 09:00
Medlem
Gittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 503
Kan för egen del säga att TS observation är rent trams.
Känner själv en hel del feminister som ser hur bra ut som helst.
Visst finns det ruggugglor också, men det finns det ju även bland icke-feministerna.

Heja på 503! Du har sett snygga feminister, eller hur? Du menar förstås Tiina Rosenberg och Gudrun Schyman.

Ett litet tips: www.favoptic.com har billiga glasögon med snygga bågar.

För alla er andra, som VET och KAN SE att feminister är fula som stryk; låt oss starta en tävling! Vem kan länka till ett foto på den fulaste feministen? Tävlingen startar nu och avslutas lördag klockan 09.00.

Det blir inga prispengar men vinnaren får hederstiteln Phul Mag att sätta på visitkortet.
Citera
2010-03-25, 10:22
Medlem
några av de vackraste tjejerna jag känner är feminister. jag är feminist och skitsnygg btw. :O
Citera
2010-03-25, 10:29
Medlem
TheGriffins avatar
Jag lärde känna en feminist en gång som jag vara attraherad av trots att hon hade rakat huvud. Fantastiskt vackert ansikte Sen så såg jag hennes armhålor samt ben och attraktionen försvann. Därför skulle jag vilja påstå att feminister är fula för att de är feminister även om det kanske stämmer åt andra hållet också i vissa fall.
Citera
2010-03-25, 10:48
Medlem
Gittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d--b
några av de vackraste tjejerna jag känner är feminister. jag är feminist och skitsnygg btw. :O

Nämen så trevligt. Du kan ju lägga upp ett foto om du vill bli trodd.
Citera
2010-03-25, 11:09
Medlem
NS_14s avatar
Mycket enkelt.

Frågan skall egentligen lyda: varför är alla fula feminister?

De vet om att de inte kommer att erövra de attraktiva killarna, djupt avundsjuka och bedrövade på deras snyggare medsystrar. På grund av att det är på grund av männen som dessa klär upp sig försöker de tuta i de att det är männens krav och en del av patriarkatet. Klär de snyggare medsystrarna ner sig hoppas man ju att de befinner sig på samma usla och oattraktiva nivå som deras avundsjuka och oattraktiva feministiska medsystrar. Anklagelserna mot männen beror ju på deras egna misslyckanden och driver en politisk "kamp" för att alla i grund och botten skall vara på samma nivå som de själva.
Citera
2010-03-25, 11:18
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annnil
Feminismen handlar väl om lika rättigheter ekonomiskt, socialt osv för kvinnor och män? Inte att man måste hata alla män och gå osminkad med håriga armhålor?

Det ger de (feministerna) gärna sken av att det skulle göra. Men det är bara att studera hur de gärna viftar undan manliga sociala orättvisor (som ex. problematiken med vårdnadstvister) som att det inte skulle vara något större problem och genom att fokusera på barnet.

Vi kan ställa oss frågan: När dryftade en ledande feminist manliga orättvisor senast?
Senast redigerad av NS_14 2010-03-25 kl. 11:21.
Citera
2010-03-25, 11:33
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagharloggatin
Nej, jag vill inte vara en glädjeförstörare men killar brukar inte suga varandras kukar på skoj, hångla på krogen med andra män eller på skoj stoppa in snoppen i någon annan killes stjärt bara för att testa. Sorry! En kille som är hetro ÄR hetro. En kille som är homo ÄR homo. Tjejer fejkar bara lesbiskhet.

Erhm, tyvärr är detta enbart din egna uppfattning av verkligheten, antagligen pga homofobiska kompiskrets du umgås och växt upp i.
För ja, även hetro killar hånglar med andra killar... för skojsskull. I min kompiskrets är det väldigt öppet med grabbhångel på fyllefester, dock är detta inget som eskalerar i rövknull utan bara en fyllegrej mellan bra vänner, då alla är hetro och har de gemensamma intresse att enbart dunka kvinnodjurs köttgrotta.

Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Va?...Fattar djävla INGENTING...förvirrad argumentation
Gör om, gör rätt!

Du kan ju vara mer specifik i vad det är du inte förstår av de han skriver, jag förstog och de blir lite svårt att gissa sig fram till exakt vad det är du saknar kompetens nog för att förstå.
Att lägga en kommentar som "gör om, gör rätt" ger ingenting då det inte riktigt fanns några fel? förutom din förmåga att förstå.
Citera
2010-03-25, 11:48
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gitten
Alla vet ju att feminister är otroligt fula. Men varför är dom så fula?

Blir dom feminister för att dom är fula?

Blir dom fula för att dom är feminister?

Jag vill gärna höra dina åsikter och länkar till exempel.

Sjukt löjlig tråd

Så socialdemokraterna och vänstern är också fula?
Citera
2010-03-25, 12:32
Medlem
Adolf bittlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Sjukt löjlig tråd

Radikala delen. ja.
Citera
2010-03-25, 12:56
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Sjukt löjlig tråd

Vi formulerar det som en fråga i ett IQ-test då:

Utseende-/uppmärksamhetsavundsjuka för en feminist är som avundsjuka-/tronomattpengarväxerpåträd för en...

a) Banan.
b) Tandborste.
c) Vänstervriden politiker.
d) Kocktailtandpetare.
Citera
2010-03-25, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avicenna
Porrfilmerna och verkligheten bevisar kvinnornas lesbiska tendenser jämfört med heterosexuellla män.

w00t?
Så det som visas i porrfilmerna är verklighet? Tror du också att alla tjejer stönar "fuck me!" så fort de ser en stor kuk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in