2010-03-24, 22:21
Medlem
miloudots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needanewheart
Jag har starkt feministiska värderingar, och jag är en enligt många väldigt attraktiv tjej. Din "tes" håller inte. Feminister är inte i grunden "fula" tjejer utan tjejer som vill leva som ni och slippa utsätta sig för någon smärtsam jävla brazilian wax för att behaga herrarna. Ärligt talat, när ska ni sluta sitta pch käka kebabpizza och lukta svett för att behaga eventuell partner? Varför drar ni alla över en kam?

Ni kvinnor gör ju er inte snygga enbart för mannen, ni gör er snygga för varann, det gör inte killar i samma utsträckning.

Jag skulle aldrig raka pungen för att jag eventuellt ska dela duschrum med en annan kille efter träningen, det är vanligare att tjejer tänker så. Så försök inte lägga det oket på männens axlar...
Citera
2010-03-24, 22:24
Medlem
Citat:
Jag har starkt feministiska värderingar, och jag är en enligt många väldigt attraktiv tjej. Din "tes" håller inte. Feminister är inte i grunden "fula" tjejer utan tjejer som vill leva som ni och slippa utsätta sig för någon smärtsam jävla brazilian wax för att behaga herrarna. Ärligt talat, när ska ni sluta sitta pch käka kebabpizza och lukta svett för att behaga eventuell partner? Varför drar ni alla över en kam?

Bra att du erkänner att vill vara en man för att det bevisar feministernas penisavund.
Citera
2010-03-24, 22:24
Medlem
Citat:
Menar du att det är fel av oss män att inte gilla tjejer med håriga armhålor som luktar svett eller vadå?
Citera
2010-03-24, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SocialMisfit
Du har inte rätt i det du skriver faktiskt. Tro det eller ej, men det finns tjejer som verkligen är lesbiska och som lever i homosexuella förhållanden hela livet ut. Jag känner sådana, och tro mig, deras intresse för killar=noll. På samma vis som det finns killar som bara gillar killar och har tjejintresse=noll.

Däremot så finns det en hel hög med småtjejer som leker lesbiska för att det anses vara litet coolt och vilt. Men dessa tjejer är i en klass för sig.

Varför springer de då efter våra spermier?.Det handlar bara om det Jagharloggatin har redan bevisat.
Citera
2010-03-24, 22:26
Medlem
FuskandeTalibans avatar
Feminister har bara fått för lite kuk, till följd av bristande utseende.
Citera
2010-03-24, 22:27
Medlem
SocialMisfits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avicenna
Varför springer de då efter våra spermier?.Det handlar bara om det Jagharloggatin har redan bevisat.

Vad menar du?
Citera
2010-03-24, 22:35
Medlem
Citat:
Vad menar du?

Varför springer lesbiska kvinnor efter männens spermier som de avskyr annars?,eller har de kommit på att de behöver männen.Det handlar om bara kvinnor som lider av det Jagharloggat in redan bevisat.
Citera
2010-03-24, 22:38
Medlem
SocialMisfits avatar
Citat:
Varför springer lesbiska kvinnor efter männens spermier som de avskyr annars?,eller har de kommit på att de behöver männen.Det handlar om bara kvinnor som lider av det Jagharloggat in redan bevisat.

Du menar lesbiska par som vill skaffa barn? Ja men.. det är ju det enda sättet för dem att skaffa barn. Det har inte ett dugg med något annat skulle jag tro. Hela resonemanget som den som loggat in körde var ju helt uppåt alla väggar, och jag undrar om inte du och han trollar lite?
Citera
2010-03-24, 22:45
Medlem
Citat:
Du menar lesbiska par som vill skaffa barn? Ja men.. det är ju det enda sättet för dem att skaffa barn. Det har inte ett dugg med något annat skulle jag tro. Hela resonemanget som den som loggat in körde var ju helt uppåt alla väggar, och jag undrar om inte du och han trollar lite?

Hatar man män så ska man inte heller springa efter deras tillbehör och barnet de får är ett mans barn fortfarande och barnet har bara koppling till en av kvinnorna för att den andra är bara en annan kvinna(främling) ,det här bevisar bar att de inte är skapta för varandra utan inbillar sig bara det.
Citera
2010-03-24, 22:48
Medlem
SocialMisfits avatar
Citat:
Hatar man män så ska man inte heller springa efter deras tillbehör och barnet de får är ett mans barn fortfarande och barnet har bara koppling till en av kvinnorna för att den andra är bara en annan kvinna(främling) ,det här bevisar bar att de inte är skapta för varandra utan inbillar sig bara det.

De behöver väl nödvändigtvis inte hata män, eller åtminstone inte alla män.

Sedan en annan fråga; är vi inte alla feminister? Jag menar; tycker inte ni att vi ska ha jämlikhet mellan könen och lika lön för samma arbete osv osv? Det är ju det feminismen står för. Det står inte för manshat.
Citera
2010-03-24, 22:49
Medlem
Jag är feminist och snygg. Ditt påstående stämmer således inte.

Jag är förövrigt man.
Senast redigerad av fmln 2010-03-24 kl. 22:51.
Citera
2010-03-24, 22:51
Medlem
Zöls avatar
Det finns kanske olika steg av feminism, och ju mer feminist man är, ju mindre bryr man sig om att vara attraktiv (sexa till sig) för män, och ju fulare är man.

Således är inte alla feminister fula, bara de som är jätte-feministiska.
...fast det beror iofs på var du drar snygg/ful linjen, ofta utgår man ju ifrån sig själv när man bedömer hur attraktiva andra är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in