Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-23, 14:29
  #13
Avstängd
Jag tror inte 'felet' ligger hos dig.
Citera
2010-03-23, 14:45
  #14
Medlem
Tashokus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladtomte
aha jag kanske skrev lite otydligt. men vi har haft sex sammanlagt 7 ggr under dom två månaderna vi har träffats. och nu verkar han totalt asexuell. tror ni det finns hopp eller ska man dumpa honom?


Synd att alla på FB är snabba på att dra till detta ord. Kan du inte prata med han? Säg att du tycker att ni ska vara tillsammans eller förklara att du är en väldigt sexuell människa och behöver sex.

Han kanske e rädd för att skrämma bort dig om han slår på sin "kåtprofil", han kanske bryr sig om dig såpass mycket att han vill ta det lugnt med dig.
Citera
2010-03-23, 14:56
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tashoku
Han kanske e rädd för att skrämma bort dig om han slår på sin "kåtprofil", han kanske bryr sig om dig såpass mycket att han vill ta det lugnt med dig.
Det var lite detta jag syftade på när jag i ett tidigare inlägg sa att jag inte trodde felet låg hos TS. Ibland kan man vara så kåt på tjejen att man inte vill/vågar leva ut odjuret i början, så man inte skrämmer henne. Oftast brukar ju det bara bli en bra grej sedan ändå, men jag tror det är naturligt att man vill hålla tillbaka lite av sina så starka drifter för någon man känner för.
Citera
2010-03-23, 16:46
  #16
Medlem
ekoapelsins avatar
Han har kanske fått någon sorts infektion som är otrevlig
Själv fick jag prostatainflamation efter ett tag med förra tjejen jag dejtade, Sexuppehåll i över en månad, mycket på grund av biverkningarna av cipro arrow, Inte skoj. Men då nämnde jag naturligtvis vad som var problemet.
Citera
2010-03-23, 17:04
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Det var lite detta jag syftade på när jag i ett tidigare inlägg sa att jag inte trodde felet låg hos TS. Ibland kan man vara så kåt på tjejen att man inte vill/vågar leva ut odjuret i början, så man inte skrämmer henne. Oftast brukar ju det bara bli en bra grej sedan ändå, men jag tror det är naturligt att man vill hålla tillbaka lite av sina så starka drifter för någon man känner för.
men det är nog inte problemet i detta fall eftersom han vet att jag vill ha sex och blir besviken om jag inte får det.
Tror kanske att det kan va det som är problemet att jag är för på. för han är ganska dominant i sängen och kanske vill ha en tjej som är lite mer laid back så att han får ta initiativet. men å andra sidan känns det som att jag ska vänta på att han ska ta initiativ så blir det aldrig nåt
Citera
2010-03-23, 17:06
  #18
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladtomte
men det är nog inte problemet i detta fall eftersom han vet att jag vill ha sex och blir besviken om jag inte får det.
Tror kanske att det kan va det som är problemet att jag är för på. för han är ganska dominant i sängen och kanske vill ha en tjej som är lite mer laid back så att han får ta initiativet. men å andra sidan känns det som att jag ska vänta på att han ska ta initiativ så blir det aldrig nåt


Hur är frökens intimhygien?
Citera
2010-03-23, 17:09
  #19
Avstängd
Beardos avatar
Han är väl bög. Erbjud honom tvåan.
Citera
2010-03-23, 17:17
  #20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av chokladtomte
men det är nog inte problemet i detta fall eftersom han vet att jag vill ha sex och blir besviken om jag inte får det.
Tror kanske att det kan va det som är problemet att jag är för på. för han är ganska dominant i sängen och kanske vill ha en tjej som är lite mer laid back så att han får ta initiativet. men å andra sidan känns det som att jag ska vänta på att han ska ta initiativ så blir det aldrig nåt
Det är en viktig balansgång det där, att inte vara för på, men samtidigt inte visa sig ointresserad heller. Om jag spekulerar lite så kan det vara kul för en ung kille om tjejen är på, så att han slipper blotta sin osäkerhet och slippa ta de inledande stegen osv. Men annars tror jag många med mig gillar att ta tag i tjejen, och visa när det är dags Det ena utesluter dock inte det andra, för omväxling förnöjer. Men jag tror en bra grej för tjejer är att ha stark lust men som inte är för på, dock besvarar hon killen med klara signaler när han vill ta för sig.

Man kan tycka att sådant här borde vara skitenkelt och bara att pippa, men det krävs nog lite analys om man vill behålla den starka hettan/gnistan under längre tid.
__________________
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2010-03-23 kl. 17:21.
Citera
2010-03-23, 17:33
  #21
Medlem
Jagharloggatins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladtomte
har träffat en kille ett tag nu, vi är väl inte riktigt tillsammans än men träffas ofta, i början verkade han väldigt kåt, men nu dom senaste gångerna har han vart helt ointresserad av sex, har inte ens haft stånd fast jag legat halvnaken bredvid honom och verkligen försökt visa att jag är kåt. och nej jag är inte ful. vad fan ska man göra? funderar ju såklart på om han träffar nån annan också men det skulle han ju aldrig erkänna isf. ska jag sluta visa att jag vill ha sex så att det blir han som får tjata på mig ist?

Haha jag har sagt det förut och jag säger det igen.
Tjejer kan inte ha problem med killar och sex. PUNKT!!
Är tjejen snygg och killen är hetro så VILL HAN HA SEX, oavsett om han träffar nån annan eller vad som helst.


Eftersom du helt klart sitter och hittar på så är min enda slutsats följande:
Du är en kille som skriver och skämtar med oss.

Och lösningen:
Get a life!


Citera
2010-04-01, 01:09
  #22
Avstängd
Dubbelfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladtomte
men det är nog inte problemet i detta fall eftersom han vet att jag vill ha sex och blir besviken om jag inte får det.
Tror kanske att det kan va det som är problemet att jag är för på. för han är ganska dominant i sängen och kanske vill ha en tjej som är lite mer laid back så att han får ta initiativet. men å andra sidan känns det som att jag ska vänta på att han ska ta initiativ så blir det aldrig nåt

För många killar är jakten det viktiga. Skall ett förhållande hålla skall det inte knullas den första månaden i alla fall. Antagligen känner han att han fällt sitt byte och är klar med det. Knullade ni på första dejten ligger du risigt till, rent statistiskt tyvärr.

Försök hitta på saker tillsammans. Gå ut, kröka, gå på teater/bio, picnic mm mm. Allt kretsar inte runt knulla, om det inte är KK du vill ha. Gör ni saker blir det rätt naturligt att det skall knullas när ni väl kommer hem.

Som andra sagt kan han vara bög eller ha ångest för att han inte har FB-kuk. Är han bög kan du glädja honom med tvåan. Har han inte FB-kuk kan du glädja honom med att den faktiskt får plats i tvåan! (Givetvis är han inte bög!!! Sannolikt att han inte har FB-kuk men det kan vara en bra kille ändå!).
Citera
2010-04-01, 01:12
  #23
Avstängd
Dubbelfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBunny
Du väl helt enkelt ful som stryk din lilla hora.

Men du är ju säkert väldigt snygg GreenBunny? En grön, rädd liten kanin med fantastiskt liten kuk. Jag vet inte men grön och liten kuk låter inte som något du kommer dra hem tjejer på. Möjligen av ren empati.
Citera
2010-04-01, 09:54
  #24
Medlem
Har du testat att prata om det med honom? Som många andra har sagt kan det nog bero på att han inte vill visa sig för kåt och på utan lite mer avslappnad så att du inte får för dig att det handlar endast om sex från hans sida.

Visst kan det tänkas att han träffar andra också, men tro mig det är fullt möjligt för en kille att bli kåt med flera olika tjejer och ha sex med flera olika.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback