Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-03-23, 12:48
  #1
Medlem
har träffat en kille ett tag nu, vi är väl inte riktigt tillsammans än men träffas ofta, i början verkade han väldigt kåt, men nu dom senaste gångerna har han vart helt ointresserad av sex, har inte ens haft stånd fast jag legat halvnaken bredvid honom och verkligen försökt visa att jag är kåt. och nej jag är inte ful. vad fan ska man göra? funderar ju såklart på om han träffar nån annan också men det skulle han ju aldrig erkänna isf. ska jag sluta visa att jag vill ha sex så att det blir han som får tjata på mig ist?
Citera
2010-03-23, 12:54
  #2
Medlem
cannaBes avatar
Du kanske visade tidigt att du inte tänkte ha sex med han så fort, så han kanske runkar varje gång innan ni ska träffas för att han lättare ska kunna slippa bli kåt? Ingen som vet.
Citera
2010-03-23, 12:56
  #3
Medlem
Ender.Ws avatar
Han kanske har råkat ut för nåt, typ skadat kuken eller nåt så han väntar på att det ska läka. Finns mycket som kan vara fel...
Citera
2010-03-23, 12:56
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Du kanske visade tidigt att du inte tänkte ha sex med han så fort, så han kanske runkar varje gång innan ni ska träffas för att han lättare ska kunna slippa bli kåt? Ingen som vet.
men vi har ju redan haft sex några ggr
Citera
2010-03-23, 13:02
  #5
Medlem
brajzillas avatar
han har säkert blivit bränd för många gånger av dig så han runkar innan han träffar dig för att slippa få torrknullsballe som kliar och svullnar, det är nog svårt för en tjej att fatta men jag personligen skulle hellre smaska skallen in i en betongvägg än att ha det igen!
Citera
2010-03-23, 13:06
  #6
Medlem
Om jag stör mig på något hos tjejen i fråga kan jag bli väldigt avtänd. Dock är det ingenting man säger då man inte vill såra den man tycker om.
Citera
2010-03-23, 13:07
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
han har säkert blivit bränd för många gånger av dig så han runkar innan han träffar dig för att slippa få torrknullsballe som kliar och svullnar, det är nog svårt för en tjej att fatta men jag personligen skulle hellre smaska skallen in i en betongvägg än att ha det igen!
vad menar du att han blivit bränd? att jag sagt nej till sex? nej det har jag aldrig gjort
Citera
2010-03-23, 13:09
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wookad
Om jag stör mig på något hos tjejen i fråga kan jag bli väldigt avtänd. Dock är det ingenting man säger då man inte vill såra den man tycker om.
men om man nu stör sig så mkt på personen att man inte ens kan ha sex så vill man väl inte fortsätta träffas???
Citera
2010-03-23, 13:11
  #9
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladtomte
vad menar du att han blivit bränd? att jag sagt nej till sex? nej det har jag aldrig gjort

hm missuppfattade, var lite konstigt förklarat för du skrev bara att han var mycket kåt i början inte att ni hade sex mycket i början.
Citera
2010-03-23, 13:53
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
hm missuppfattade, var lite konstigt förklarat för du skrev bara att han var mycket kåt i början inte att ni hade sex mycket i början.
aha jag kanske skrev lite otydligt. men vi har haft sex sammanlagt 7 ggr under dom två månaderna vi har träffats. och nu verkar han totalt asexuell. tror ni det finns hopp eller ska man dumpa honom?
Citera
2010-03-23, 14:07
  #11
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladtomte
aha jag kanske skrev lite otydligt. men vi har haft sex sammanlagt 7 ggr under dom två månaderna vi har träffats. och nu verkar han totalt asexuell. tror ni det finns hopp eller ska man dumpa honom?
Då tycker han kanske inte att sexet är nåt bra Snacka med han vetja.
Citera
2010-03-23, 14:21
  #12
Medlem
thefisks avatar
Verkar inte som du kan dina saker i sänghalmen. Är inte så värst kul att ligga med en tjej som har noll koll på grejerna. Men så kanske du är trevlig utanför sängen och det vill man ju inte bara kasta bort sådär.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback