• 1
  • 2
2010-03-23, 11:33
Medlem
Ja, rubriken talar för sig själv. Snart kommer dagen jag och min pojkvän har varit tillsammans i ett halvår. Det är på en vardag och då jobbar han så jag hade tänkt mig att jag skall laga mat till honom och på bordet kommer det stå rosor som jag köpt till honom. Sen får man se hur kvällen slutar

Jag vill inte överdriva det hela eftersom det är ju bara ett halvår och vi har inte firat det så speciellt dem andra månaderna.

Jag hoppas ju såklart att han blir överraskad för jag har träning den kvällen men istället kommer jag vara hemma hos honom och laga mat.

Så nu frågar jag er, är det något jag missat, är jag helt ute och cyklar eller låter det som en bra idé?
Citera
2010-03-23, 11:36
Medlem
cannaBes avatar
Jag tycker att ett halvår är aningen töntigt att "fira". Men jag känner ju inte din kille
Citera
2010-03-23, 11:41
Medlem
Hornyfucks avatar
Se bara till att inte göra en för stor grej utav det, det är ju trots allt ''bara'' ett halvår. Det kan bli svårt att överträffa halvåret när (om) ni når första året tillsammans om du gör en skitstor grej utav det, som sagt.

Ett tips är att köpa sexiga underkläder och ge honom en maraton-avsugning som ett plus på det du redan har planerat.
Citera
2010-03-23, 12:06
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liteniller
Ja, rubriken talar för sig själv. Snart kommer dagen jag och min pojkvän har varit tillsammans i ett halvår. Det är på en vardag och då jobbar han så jag hade tänkt mig att jag skall laga mat till honom och på bordet kommer det stå rosor som jag köpt till honom. Sen får man se hur kvällen slutar

Jag vill inte överdriva det hela eftersom det är ju bara ett halvår och vi har inte firat det så speciellt dem andra månaderna.

Jag hoppas ju såklart att han blir överraskad för jag har träning den kvällen men istället kommer jag vara hemma hos honom och laga mat.

Så nu frågar jag er, är det något jag missat, är jag helt ute och cyklar eller låter det som en bra idé?

Ja överraskad kommer han garanterat bli då han definitivt inte kommer minnas att ni varit ihop sex månader. Många killar har svårt att minnas/veta när ett årsdagen är.

Jag hade enbart reagerat positivt på ditt tilltag och det du ska göra låter alldeles utmärkt. Varken för mycket eller för lite. Jag ska ha en flickvän som dig i framtiden, där ordet lagom existerar

Hoppas ni får en trevlig kväll!
Citera
2010-03-23, 14:47
Medlem
Tashokus avatar
Va e det med folk o fira månader?:S

Att laga mat till han tycker jag är jättefin ide, kanske en go massage med. Du kan dock skippa blommorna, vi killar tenderar inte till att gilla dem så mkt som ni gör.
Citera
2010-03-23, 15:06
Bannlyst
Jag tycker middagen låter som en utmärkt ide, men blommorna vete fan. De kan du väl vänta med tills årsdagen, eller något. Bara det att du är hemma från din träning och ansträngt dig i köket är uppoffringar som jag tror han gillar. Om du dessutom lagar något han inte brukar äta så ofta, men som du vet att han älskar, så är du i hamn.
Citera
2010-03-23, 15:15
Medlem
MoogBeats avatar
Du ska alltså hänga hemma hos honom för att överraska honom när han i själva verket tror att du är och tränar? Risken finns ju att han kommer hem med sin KK i släptåg för att vänstra lite bakom din rygg. Göm dig i garderoben först för att vara på den säkra sidan.
Citera
2010-03-23, 15:15
Medlem
Jag tycker att det låter som en perfekt ide=) Han kommer bli superglad.
Klart att man ska fira lite när man varit tillsammans ett halvår =)
Lycka till

Kram
Citera
2010-03-23, 15:43
Medlem
Hazn_s avatar
Nu skriver jag för alla riktiga män:
Din pojkvän skiter i om det är er halvårsdag, årsdag eller tioårsdag. Allt han vill ha är mat på bordet, kanske en avsugning så fort han kliver in genom dörren och myskväll med dig. Det kommer göra honom varken eller med rosor och flams, sånt passar bättre för att överraska tjejer.
Citera
2010-03-23, 15:51
Medlem
Swashbucklers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hazn_
Nu skriver jag för alla riktiga män:
Din pojkvän skiter i om det är er halvårsdag, årsdag eller tioårsdag. Allt han vill ha är mat på bordet, kanske en avsugning så fort han kliver in genom dörren och myskväll med dig. Det kommer göra honom varken eller med rosor och flams, sånt passar bättre för att överraska tjejer.

Jag ser inget fel i det ts gör om hon vill använda 6 månaders dagen som en förevändning för att visa uppskattning av sin partner så har jag svårt att se något fel i det, vill hon sen köpa blommor får hon väl göra det även om jag kan tycka det som aningen onödigt.
Citera
2010-03-23, 21:20
Medlem
Orka fira ett halvår..
Citera
2010-03-23, 23:14
Medlem
oj, okej tack för alla svar och tankar. Verkar som maten går i hamn för er killar iallafall, så min idé förblir att laga han hans favoriträtt. Och till er som inte är helt med på halvårs"firande" kan jag ju säga som en annan skrivit här att jag bryr mig inte om han inte kommer ihåg att det är ett halvår men det är ett bra sätt att visa min uppskattning iallafall, som vilken dag som helst
Men nu får jag sova på saken några nätter angående blomfrågan.
Tack för alla svar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in