• 1
  • 2
2010-03-24, 12:49
Medlem
Hazn_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swashbuckler
Jag ser inget fel i det ts gör om hon vill använda 6 månaders dagen som en förevändning för att visa uppskattning av sin partner så har jag svårt att se något fel i det, vill hon sen köpa blommor får hon väl göra det även om jag kan tycka det som aningen onödigt.

Jag ser heller inget negativt mer än att det känns lite väl brudigt med blommor och hela köret, men jag känner ju inte TS kille.

Anyways, hoppas inte mitt inlägg missförstods. Menade bara att en tjej på alla fyra som viftar lite på stjärten skulle ge mer effekt än blommorna
Citera
2010-03-24, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liteniller
Ja, rubriken talar för sig själv. Snart kommer dagen jag och min pojkvän har varit tillsammans i ett halvår. Det är på en vardag och då jobbar han så jag hade tänkt mig att jag skall laga mat till honom och på bordet kommer det stå rosor som jag köpt till honom. Sen får man se hur kvällen slutar

Jag vill inte överdriva det hela eftersom det är ju bara ett halvår och vi har inte firat det så speciellt dem andra månaderna.

Jag hoppas ju såklart att han blir överraskad för jag har träning den kvällen men istället kommer jag vara hemma hos honom och laga mat.

Så nu frågar jag er, är det något jag missat, är jag helt ute och cyklar eller låter det som en bra idé?

hahha.. det är bara vi tjejer som håller på med sånt här jag tycker faktiskt det är lite sött.. vad skulle killar göra utan oss..
Citera
2010-03-24, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jäija
hahha.. det är bara vi tjejer som håller på med sånt här jag tycker faktiskt det är lite sött.. vad skulle killar göra utan oss..
Dricka öl.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in