2010-03-21, 23:09
Medlem
chrstrvss avatar
Vet inte om tråden ligger fel, men ja, ni vet.

Jo så här är det.
Jag och iTunes har kommit rätt bra överens under de åren vi har varit vänner.
Vi har aldrig varit bästa vänner direkt, men såna där vänner som bara umgås om någon gemensam vän är med och det har alltid gått bra, fram till nu.

Efter att jag pluttat i en annan hårddisk i datorn och formaterat den så installerade jag iTunes och kopplade in iPhonen för att uppdatera mina apps.
iTunes tyckte att den skulle börja synka telefonen mot datorn och det är ju inget fel med det, men vad jag inte visste var att den inte kopierade över mina apps från telefonen till datorn utan att den kopierade alla apps från datorn till telefonen, dvs inga alls, och den började således radera alla apps som var på telefonen.
När jag upptäckte vad den höll på med för jäkelskap så stoppade jag synkningen, så alla apps försvann inte, men ungefär hälften.
Därför måste jag nu komma in i loggfilen och se vilka apps den tog bort så jag kan ladda ner dessa igen, för jag kommer knappast ihåg alla i huvudet.
Läget är just nu lite spänt mellan oss och vi pratar knappt längre, men om jag bara kunde hitta loggfilen så tror jag nog att vi kan rädda den här relationen och i framtiden kunna skratta åt det hela.

Så, var hittar jag den?
Senast redigerad av chrstrvs 2010-03-21 kl. 23:10. Anledning: skrev fel
2010-03-22, 07:29
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
https://www.flashback.org/t264225

Ta detta i den officiella tråden.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto